دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد

دومین گردهمائی عمره کارگزاران حج و زیارت آذربایجان شرقی برگزار شد

دومین گردهمائی ثبت نام عمره مفرده ۹۳-۹۴ با حضور مدیران عامل و مسئولین رایانه دفاتر زیارتی استان آذربایجان شرقی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ سه شنبه ۹۳. ۸. ۲۷ در خصوص آغاز ثبت نام عمره مفرده ۹۳-۹۴ در سالن دکتر مبین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، در اين گردهمائي بعد از تلاوت آياتي از كلام ا. . مجيد و نواخته شدن سرود جمهوري اسلامي ايران، آقاي روحي – مدير حج و زيارت استان، ضمن خير مقدم به حضار، فرمودند: مستحضر هستيد كه عمليات ثبت نام زائرين عمره ۹۳-۹۴ آغاز شده و اطلاعيه استان نيز در دو روزنامه محلي امين و مهدآزادي چاپ شده است. و از ديروز نيز اين اطلاعيه به همراه گروههاي پروازي در سايت اينترنتي حج و زيارت استان قرار داده شده است.
براساس اين اطلاعيه از اولويتهاي ۱ تا ۳۵۰ دعوت گرديده از ۲۹ ام آبان تا ۴ آذر ماه نسبت به انتخاب كاروانهاي خود اقدام نمايند و در صورت وجود ظرفيت خالي در كاروانها از اولويتهاي بعدي تا ۵۰۰ نيز براساس زمانبندي كه در اطلاعيه استان درج گرديده دعوت و ثبت نام خواهد شد. چنانچه بعد از اتمام زمانبندي، ظرفيت خالي در كاروانها وجود داشته باشد از اولويت ۵۰۰ به بعد نيز براساس دستورالعمل‌هاي سازمان دعوت بعمل خواهد آمد.
زائرين محترم مي‌توانند از طريق مراجعه به سامانه فاخر در اينترنت و هم از طريق دفاتر زيارتي نسبت به انتخاب و ثبت نام در كاروانها اقدام نمايند.
كارگزاران محترم نسبت به تنظيم قرارداد با زائر توجه ويژه داشته و حتما بايستي نسبت به عقد قرارداد و ارائه تصويري از آن به زائرين اقدام نمايند. و چنانچه زائري درخواست بيمه تكميلي از شركت بيمه اي داشت، حتما قرارداد بيمه تنظيم گردد.
كاركنان دفاتر زيارتي ضمن رعايت حجاب و شئونات اسلامي، برخورد مناسب با مراجعين داشته و با حفظ تكريم ارباب رجوع، راهنمايي لازم در خصوص گروهبندي و ثبت تقاضاي تشرف را ارائه نمايند.
كارگزاران محترم در ايام ثبت نام عمره از ساعت ۸ صبح الي ۱۸ عصر با رعايت وقت نماز در دفتر حضور داشته باشند تا مراجعين به راحتي نسبت به ثبت تقاضاي خود اقدام نمايند.
در ادامه جلسه مسئول ثبت نام و اعزام در خصوص ثبت نام عمره سالجاري و مسئول امور عتبات، توضيحات و نكات لازم را به كارگزاران ارائه نموده و در پايان كارشناسان مربوطه به سوالات مطرح شده كارگزاران پاسخ دادند.




نظرات کاربران