برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد

برنامه‌های فرهنگی اربعین در کربلا بررسی شد

در جلسه ای با حضور حجت الاسلام احمدی مسؤول ستاد فرهنگی اربعین و جمعی از کارکنان نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، فعالیت‌های پیش بینی شده برای ایام اربعین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، در جلسه اي با حضور حجت الاسلام احمدي مسؤول ستاد فرهنگي اربعين و جمعي از كاركنان نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق، فعاليت‌هاي پيش بيني شده براي ايام اربعين مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در اين جلسه ابتدا حجت الاسلام احمدي با ارائه گزارشي از آخرين روند اقدامات فرهنگي اربعين، اين ستاد را متشكل از ۲۶ نهاد و سازمان فرهنگي برشمرد كه تاكنون فعاليت‌هاي خوبي در زمينه فرهنگي داشته اند.
وي با تقدير از راه اندازي هيئت بزرگ امام رضا (ع) و برنامه اين هيئت در ايام محرم امسال، اين اقدام را اقدامي ارزشمند و در شان جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: نزديك ۲۰ هزار نفر در قالب اين هيئت براي امام حسين (ع) عزاداري كردند كه اين نشان از شور و شعور حسيني در بين زائران ايراني دارد.
در ادامه اين جلسه هر يك از كاركنان نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق پيشنهاداتي را براي هر چه بهتر برگزار شدن همايش عظيم پياده روي اربعين ارائه كردند.
لزوم برنامه ريزي فرهنگي براي جوانان حاضر در پياده روي اربعين، لزوم آشنايي و معرفي امام حسين در قالب بروشور و كتابچه، ارسال محتوا به صورت ديجيتال، برقراري ارتباط با زائران پس از زيارت، لزوم تهيه بانك اطلاعات از زائران، تدوين برنامه اي براي جمع آوري آثار توليد شده از سوي زائران از جمله پيشنهادات مطرح شده در اين جلسه بود.




نظرات کاربران