آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان

آخرین خبرها از قطار حرمین شریفین در عربستان

رسانه های سعودی از وقوع توفان ریزگردها در مکه مکرمه و کشته شدن یک نفر بر اثر بارش شدید باران در خیبر و قطع برق در مناطقی از جازان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، الوطن نوشت: يك شهروند سعودي بر اثر واژگون شدن خودرو خود در جاده مدينه منوره به تبوك به سبب بارش شديد باران جان خود را از دست داد.
عكاظ نوشت: روز گذشته ريزگردها مكه مكرمه را در نورديدند و پس از آن بيشتر مناطق اين شهر شاهد بارش باران بودند.
صالح العلياني سخنگوي اطلاع رساني اداره دفاع شهري مكه مكرمه اعلام كرد: از هنگام دريافت هشدار هواشناسي درباره بارندگي، آمادگي‌ها تيمهاي اين نهاد افزايش يافته و گروهها در مكانهاي مشخص شده مستقر شده اند.
وي همچنين از استقرار تيمهاي ويژه امداد رساني در صحنهاي مسجدالحرام و استقرار گشتي‌هاي ايمني به همراه گروههاي نجات در تمام مكانهايي كه احتمال انباشته شدن آب وجود دارد، خبر داد.
هواي مطبوع مكه مكرمه پس از بارش باران
روزنامه عكاظ هم از بارش باران در مكه مكرمه خبر داد و نوشت: باران سبب مطبوع شدن هواي مكه مكرمه شده است.
اين روزنامه نوشت: مكه مكرمه روز گذشته شاهد بارش باران همراه با وزش بادي كه گرد و غبار به همراه دارد، بود كه سبب كاهش سطح ديد شد.
اين روزنامه از احتمال بارندگي طي دو روز آينده در مكه مكرمه خبر داده است.
بازديد وزير حمل و نقل سعودي از پروژه قطار حرمين
خبر ديگر اينكه جباره الصريصري وزير حمل و نقل عربستان امروز از پروژه قطار حرمين و دستاوردهاي آن در مرحله دوم كه همچنان در حال اجراست، بازديد مي‌كند.
يك مسؤول سعودي به عكاظ گفت: وزير حمل و نقل سعودي از چهار ايستگاه قطار حرمين كه تا كنون ۹۰ درصد ساخت آن انجام شده است، بازديد مي‌كند.




نظرات کاربران