روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود

روادید در مرز مهران برای زائران صادر نمی‌شود

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی پلیس در مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی (ع) از مردم خواست با همراه داشتن روادید به مرز مهران مراجعه کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «علي دولتي» اظهار داشت: نيروي انتظامي با برنامه ريزي و افزايش نيرو در پايانه مرزي مهران و همچنين كنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومي تدارك ويژه اي براي اربعين حسيني در نظر گرفته است.
وي با اشاره به اينكه تردد در پايانه مرزي مهران ملزم به همراه داشتن رواديد خواهد بود، گفت: زائران عتبات و عاليات بايد از قبل رواديد تهيه كرده باشند زيرا در مرز مهران هيچ گونه رواديدي صادر نمي‌گردد.
اين مقام مسئول با هشدار به مردم خاطر نشان كرد: هزينه رواديد حدود ۴۰ دلار است و شهرونداني كه قصد گرفتن رواديد و خروج از مرز مهران را دارند فريب واسطه‌ها را نخورند.
سردار دولتي خاطر نشان كرد: پليس در كنار ساير دستگاههاي دولتي آماده استقبال از زائران عتبات عاليات در اربعين حسيني است. فرمانده انتظامي استان ايلام امنيت موجود در مرز مهران را عامل اصلي افزايش تردد در اين مرز عنوان كرد و گفت: پيش بيني مي‌شودحجم تردد‌ها در اربعين افزايش پيدا كند.
اين مقام مسئول افزود: با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته بدنبال آن هستيم تا زائران كمترين مشكل در مرز مهران براي اعزام به عتبات داشته باشند.


| شناسه مطلب: 49393




اربعين رواديد



نظرات کاربران