۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب ۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب

۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی رهبر معظم انقلاب

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در زمان بستری شدن رهبر معظم انقلاب در بیمارستان ۴۰۰ میلیون پیامک برای سلامتی ایشان توسط کاربران ارسال شد، بنابراین اگر علاقه‌مند و انگیزه به مسائل اعتقادی و فرهنگی داشته باشیم این توانایی را داریم که فضای مجازی کشور را تحویل بگیریم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا، محمود واعظي روز سه شنبه به مناسبت هفته بسيج در تجمع بزرگ دو هزار نفري بسيجيان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، افزود: اگر در فضاي مجازي حضور نداشته باشيم فساد در فضا بروز مي‌كند بنابراين به دنبال اين هستيم كه شبكه‌هاي اجتماعي را بومي كنيم تا سرورهاي آن در داخل كشور باشد.
وي با ذكر مثالي ادامه داد: در زمان بستري شدن رهبر معظم انقلاب در بيمارستان ۴۰۰ ميليون پيامك براي سلامتي ايشان توسط كاربران ارسال شد، بنابراين اگر علاقه‌مند و انگيزه به مسائل اعتقادي و فرهنگي داشته باشيم اين توانايي را داريم كه فضاي مجازي كشور را تحويل بگيريم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار داشت: بسيجيان بايد بتوانند فرهنگ عاشورايي را سرلوحه كار خود قرار دهند و يكي از پيام‌هاي عاشورا پيام تعبد و پيوندي است كه بين دنيا و آخرت انسان‌ها ايجاد مي‌كند و به نوعي پيوند ولايتمداري است.
واعظي افزود: پيام ديگري كه مي‌تواند در فرهنگ و انديشه بسيجي اثرگذار باشد وفاداري، آزادي و شجاعت است و بسيج زماني موفق است كه پيوند عملي خود را با فرهنگ عاشورايي برقرار كند.
وي تصريح كرد: نمي‌توانيم تنها با شعار مباحث را مطرح كنيم بنابراين بايد كمتر حرف بزنيم و بيشتر عمل كنيم وقتي خوب عمل كنيم مردم متوجه مي‌شوند كه در انديشه ما چيست و تاثيرات آن چند برابر خواهد بود.
وزير ارتباطات خاطرنشان كرد: بسيج متعلق به نظام و انقلاب است و هيچگاه نبايد رنگ و بوي جريان‌هاي سياسي كه هر روز عوض مي‌شوند را به خود بگيرد و بسيج بايد خط خود را با منويات رهبري پيوند بزند.
واعظي گفت: بسيج تنها يك بعد ندارد و بايد از ابعاد مختلف آن آگاه باشد كه از آن جمله مسائل زندگي، كشور، منطقه و بين المللي است كه بايد بداند در چه شرايطي زندگي مي‌كنيم.
وي گفت: در حال حاضر كشور به خاطر آنكه انقلابي كه به رهبري حضرت امام (ره) توسط ايثارگري پدران، مادران و همرزمان شما انجام شد با دشمني مواجه است و بيش از سه دهه اكثر رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي مباحث شيعه هراسي، ايران راديكاليسم و ايران هراسي را مطرح مي‌كنند و به دنبال تضعيف اقتصاد كشور هستند و تلاش مي‌كنند كه ايران نتواند به جايگاهي را كه امام ترسيم كرده بود، برسد.
واعظي تصريح كرد: البته دشمنان تلاش زيادي براي دستيابي به اهداف خود كردند و اگرچه ممكن است در مقطعي موفق بوده باشند ولي نتوانستند مسير انقلاب را از حركت بازدارند بنابراين بسيجيان بايد به موضوعاتي كه عليه كشورمان مطرح مي‌شود، آگاه باشند.
وي ادامه داد: دشمنان در حال تفرقه اندازي ميان مسلمانان جهان از جمله شيعه و سني هستند، ضمن آنكه تلاش‌هاي تكفيري‌ها باعث وهن اسلام شده و از سويي داعشي‌ها كه به اسم اسلام عليه اسلام كار مي‌كنند و مسلمانان را مي‌كشند، توطئه‌اي عليه كشورهاي اسلامي است.
وزير ارتباطات درباره تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي مخالفان براي عدم تحقق مذاكرات هسته‌اي گفت: با وجودي كه خيلي تلاش شد در اين مسير ميان مردم تفرقه ايجاد كنند اما ديديم كه در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته مردم به صحنه آمدند و مطابق آنچه رهبر معظم انقلاب فرمودند، حماسه سياسي ديگر را براي كشور خلق كردند.
واعظي خاطرنشان كرد: در مذاكرات هسته‌اي ايران يك طرف و ۶ قدرت جهاني در برابر ايران در حال مذاكره هستند و بايد به اين نكته توجه كنيم تا زماني كه در كشور وحدت باشد و بين اقشار مختلف ولايتمداري حاكم شود و پشتيبان دولت باشيم، مي‌توانيم ضمن عبور از مشكلات، راه‌هاي جديد نيز باز كنيم.
وي تصريح كرد: امروز آنچه را كه به عنوان حقوق ملت اعتقاد داريم مورد تاييد قرار گرفته هرچند به تاييد آن‌ها نيازي نداشتيم و معتقديم آنچه دستاورد فرزندان و دانشمندان اين مرز و بوم است، حق مردم ماست ولي بر روي حقوق ملت پافشاري كرديم و پس از نهايي شدن توافقات معلوم خواهد شد كه حتي يك گام از اصول خارج نشديم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: امروز بسياري از كشورهاي غربي مرتب در تماس براي همكاري هستند و اميدواريم بتوانيم كاري كه دولت از يك سال و سه ماه قبل با حمايت مردم شروع كرده به پايان برساند.
واعظي گفت: موضوع رفاه و اشتغال از دغدغه‌هاي مردم است كه از طريق همدلي و همبستگي مردم با مسوولين مرتفع خواهد شد.
وي اضافه كرد: بدون تفكر و انديشه بسيجي هرگز نمي‌توانيم برنامه‌هاي خود را سازماندهي كنيم و اميدواريم در گردهمايي سال آينده جوانگرايي در بسيج اين وزارتخانه را شاهد باشيم تا هر بسيجي يك جوان بسيجي را جذب اين نهاد نمايند.


| شناسه مطلب: 49498




رهبر انقلاب



نظرات کاربران