اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات

اعزام ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات

اعزام دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات از ۶ آبان ماه با اعزام یک کاروان دانشجویی از استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و تا اول دی ماه در سراسر کشور ادامه دارد که در طول این مدت ۱۰۸ کاروان از دانشگاهیان به صورت زمینی و هوایی از سراسر کشور عازم عتبات عالیات می‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از لبيك، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت: اعزام دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات از ۶ آبان ماه با اعزام يك كاروان دانشجويي از استان سيستان و بلوچستان آغاز شد و تا اول دي ماه در سراسر كشور ادامه دارد كه در طول اين مدت ۱۰۸ كاروان از دانشگاهيان به صورت زميني و هوايي از سراسر كشور عازم عتبات عاليات مي‌شوند.
وي افزود: اين كاروان‌ها شامل اساتيد دانشگاه ها، كارمندان، دانشجويان دختر با يكي از محارم، پسران و متاهلين مي‌باشد.
زارع گفت: تاكنون ۶۴ كاروان راهي عتبات عاليات شدند و هم اكنون ۹ كاروان دانشجويي در كربلاي معلي و ۶ كاروان ديگر در نجف اشرف مستقر هستند.
معاون اعزام ستاد در خصوص برنامه‌هاي ويژه كاروان‌هاي دانشگاهي گفت: از برنامه‌هاي ويژه كاروان‌هاي دانشگاهيان در عتبات مي‌توان به بازديد از موزه حرم حسيني، اماكن تاريخي اطراف حرم در نجف اشرف و كربلاي معلي اشاره كرد. همچنين نمايندگان ستاد در دو شهر نجف و كربلا مستقرهستند و جهت بهره وري معنوي زائرين مداح و خبرنگار نيز جهت پوشش خبري مستقر شده است.
وي ادامه داد: از مزيت‌هاي عمده كاروان‌هاي عتبات دانشگاهيان يكدست بودن كاروان و اعطا وام قرض الحسنه يك ميليون توماني به زائرين دانشگاهي است.
معاون اجرايي ستاد گفت: همزماني اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات در ايام ماه‌هاي محرم و صفر شور و حال خاصي به زائرين دانشجو بخشيده است و ما در اين دوره با استقبال بي نظير دانشگاهيان جهت تشرف به عتبات عاليات مواجه هستيم.
زارع گفت: زائرين در سه درجهA، B، C به عتبات اعزام مي‌شوند و با توجه به دوري و نزديكي هتل‌ها به حرم در دو شهر نجف و كربلاي معلي قيمت‌ها متغير است.
گفتني است دانشجويان ۳ روز در شهر نجف اشرف و ۴ روز در كربلاي معلي مستقر هستند.
لازم به ذكر است، ثبت نام مجدد از متقاضيان عتبات متعاقبا از سايت لبيك اعلام خواهد شد.


| شناسه مطلب: 49503




عتبات دانشجويي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران