آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود

آستان مقدس حسینی و عباسی آماده استقبال از زائران اربعین حسینی می‌شود

ششمین نشست سالانه اربعین حسینی با هدف هماهنگی و آمادگی استقبال از میلیونها نفر در ایام اربعین حسینی، به همت دو آستان مطهر حسینی و عباسی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، ششمين نشست سالانه اربعين حسيني با هدف هماهنگي و آمادگي استقبال از ميليونها نفر در ايام اربعين حسيني، به همت آستان مطهر حسيني و عباسي در كربلاي معلي برگزار شد.
اين نشست در سالن خاتم الانبياء واقع در صحن مطهر امام حسين عليه السلام و با حضور مسؤولان استانداري و ادارات استان كربلا و مسؤولان حرمين مطهر برگزار گرديد.
اين نشست با تلاوت آياتي چند از قرآن كريم آغاز و سپس رياض نعمه، مسؤول بخش هيئتها و دسته هاي عزاداري به عنوان نماينده دو آستان مطهر حسيني و عباسي به سخنراني پرداخت.
رياض نعمه ضمن خوش آمدگويي به خدام امام حسين عليه السلام اظهار داشت: امسال با نظر به حوادث و اوضاع نابسامان كشور و تهديد برخي از مقدسات توسط تكفيري ها و تهديدات آنان، ضروريست كه دقت و احتياط بيشتري داشته باشيم.
وي ادامه : هم اينك هزاران خانواده بدليل اوضاع نابسامان برخي شهرها به استان كربلا پناهنده شده اند، از اين‌رو از مسؤولان دولتي مي خواهيم جهت برطرف كردن برخي مشكلات، تمامي امكانات خود را بكار گيرند.
در ادامه اين نشست مازن الوزني از بخش شعائر حسيني سخنان خود را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن همايش عظيم اربعين حسيني ارائه كرد.
وي پرهيز از هرگونه عملي كه وهن دين و مذهب تشيع باشد، اطلاع هرگونه حالتهاي مشكوك به نيروهاي امنيتي، رعايت نظافت شهر كربلا و رعايت قوانين صادره از بخش هيئتها و دسته هاي عزاداري را خواستار شد.
سپس نمايندگان هيئتها و دسته هاي عزاداري كه از شهرهاي مختلف عراق در اين نشست حضور داشتند براي برطرف شدن موانعي كه در سال گذشته با آن مواجه بودند با مسؤولان ادارات استان كربلا گفت‌وگو كردند.


| شناسه مطلب: 49521




كربلا عتبات اربعين



نظرات کاربران