غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس

غروب ابری کربلا پس از اربعین+عکس

بیاییم برای ظهور قلب مدار وجود، امام عصر (عج) که با عرضه اعمال انسان‌ها ناراحت و گرفته می‌شوند، دعا کنیم و هم قسم شویم به عهدی که با او در کربلا بسته ایم پایبند بمانیم و تا آخرین قطره خونمان از حریم ولایت دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، اربعين اباعبدالله الحسين (ع) و اجتماع باشكوه و مسالمت آميز مردم در كربلا، لحظات بسيار زيبا و به يادماندني را براي همگان رقم زد و براي هميشه در دفتر روزگار ثبت شد.
عاشقان اباعبدالله الحسين (ع) از نقاط مختلف جهان خود را با پاي پياده و كيلومترها راه به كربلاي معلي رساندند تا اعلام كنند كه اي سيد و سالار شهيدان، تا زنده ايم از پيام عاشورا كه همانا ظلم ستيزي و عدالت گستري دفاع خواهيم كرد.
و لبيك يا حسين كه هر زائري آن را در كربلا و در حرم مطهر حضرت سيدالشهدا (ع) زمزمه كرد، اطاعت و سر به فرماني و اعلام وفاداري به آن حضرت تا آخرين قطره خون بود كه از لبان تك تك آنان جاري شد؛ لبيك يا حسين، لبيك يا حسين.
غروب كربلا دلگير نيست؛ آري دلها گرفته است، اما نه به واسطه غروب كربلا پس از اربعين، بلكه دلها به سبب اينكه زائران گروه گروه شهر مقدس كربلا را ترك مي‌كنند و ديگر صداي دسته و عزا به ابهت روزها و شب‌هاي آن شنيده نمي‌شود، گرفته است.
غروب كربلا دلگير نيست؛ بياييم براي ظهور قلب مدار وجود، امام عصر (عج) كه با عرضه اعمال انسان‌ها ناراحت و گرفته مي‌شوند، دعا كنيم و هم قسم شويم به عهدي كه با او در كربلا بسته ايم پايبند بمانيم و تا آخرين قطره خونمان از حريم ولايت دفاع كنيم.


| شناسه مطلب: 50020




كربلا اربعين



نظرات کاربران