علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها

علت اصلی تصادف زائران اربعین در مرزها

رییس پلیس راهور کشور ضمن توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، افزود: به علت بارش برف و باران در جاده‌های مواصلاتی برخی از استان‌های کشور، رانندگان ضمن رعایت فاصله قانونی با خودرو جلویی با سرعت مطمئنه در جاده‌ها رانندگی کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا،‌ سردار اسكندر مؤمني در جريان بازيد از مرز بين‌المللي مهران با اشاره به اينكه سه مرز مهران، چزابه و شلمچه از چند روز اخير، با موج بازگشت زائران به كشور مواجه هستند، اظهار كرد: هم‌اكنون همه جاده‌هاي منتهي به مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه و بالعكس داراي حجم زياد تردد خودروها است اما بار ترافيكي در اين مسيرها روان است.
رييس پليس راهور ناجا گفت: متأسفانه در چند روز گذشته چندين فقره تصادف رانندگي منجر به جرح و فوت در جاده‌هاي منتهي به مرزهاي مهران، شلمچه و چزابه صورت گرفته كه عامل اصلي اين تصادفات خستگي و خواب‌آلودگي رانندگان بوده است.
سردار اسكندر مؤمني در جريان بازيد از مرز بين‌المللي مهران با اشاره به اينكه سه مرز مهران، چزابه و شلمچه از چند روز اخير، با موج بازگشت زائران به كشور مواجه هستند، اظهار كرد: هم‌اكنون همه جاده‌هاي منتهي به مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه و بالعكس داراي حجم زياد تردد خودروها است اما بار ترافيكي در اين مسيرها روان است.
وي با بيان اينكه يكي از مشكلات و معضلات در اين مرزها در روزهاي گذشته، كمبود اتوبوس براي انتقال زوار بود كه از عصر روز گذشته با ورود اتوبوس به اين مرزها، تردد زائران با سهولت بيشتري انجام شد، افزود: متأسفانه در چند روز گذشته چندين فقره تصادف رانندگي منجر به جرح و فوت در اين جاده‌هاي منتهي به مرزهاي مهران، شلمچه و چزابه رخ داد كه عامل اصلي اين تصادفات خستگي و خواب‌آلودگي رانندگان بوده است.
مؤمني ادامه داد: تاكنون حدود ۵۰ درصد از زائران عتبات عاليات شركت‌كننده در آيين اربعين حسيني از طريق مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه به كشور بازگشته‌اند.
رييس پليس راهور كشور ضمن توصيه به رانندگان براي رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، افزود: به علت بارش برف و باران در جاده‌هاي مواصلاتي برخي از استان‌هاي كشور، رانندگان ضمن رعايت فاصله قانوني با خودرو جلويي با سرعت مطمئنه در جاده‌ها رانندگي كنند.


| شناسه مطلب: 50032




حوادث اربعين



نظرات کاربران