عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد عربستان شرکت‌های مختلف عمره را  تهدید کرد

عربستان شرکت‌های مختلف عمره را تهدید کرد

وزارت حج عربستان، شرکتها و موسسات عمره و نمایندگان همکار آنها را تهدید کرد در صورت تخلف از ضوابط و قوانین تصویب شده مجازات خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، وزارت حج عربستان شركتها و موسسات عمره را تهديد كرده است در صورت نقض ضوابط و قوانين مصوب وزارت براي فعاليت اين شركتها و موسسات در موسم عمره، قراردادهاي آنها را تصويب نخواهد كرد و نمايندگاني را كه با شركتهاي داخل همكاري مي كنند، از همكاري با آنها محروم مي كنند.
منابع آگاه به عكاظ گفتند: وزارت حج عربستان، ضوابط صادره از سوي يك طرف غير رسمي در كشورهايي كه عمره گزار اعزام مي كنند در ارتباط با توافقاتي كه با كميته ملي حج و عمره دارند، در تعارض با احكام سازمان دهي و فهرست اجرايي و ضوابط مقرر دانسته است.
اين منابع تاكيد كردند: هيچ طرفي نبايد احكام و قوانين آن را نقض كند. هر گونه ضوابطي كه از طرفهاي غير رسمي صادر شود، قابل قبول نيست و نبايد مبناي كار قرارگيرد. هر طرف رسمي در كشوري كه عمره گزار اعزام مي كنند بايد با وزارت حج عربستان هماهنگ كنند،بدون اينكه قوانين و ضوابط اعلام شده وزارت حج و ديگر طرفهاي ذيربط در عربستان را نقض كنند.
وزارت حج عربستان تاكيد كرد: ضوابطي كه تصويب كرده است بايد از سوي تمام نمايندگان كشورهاي خارجي رعايت شود و هر شركت يا موسسه عمره كه اين ضوابط را نقض كند، با اقدامات تنبيهي قانوني روبرو خواهد شد و مجازات مربوطه در خصوص آنها اعمال مي شود و هر نمايندگي خارجي از تعامل با شركتها و موسسات مجاز در عربستان در صورت تخلف از اين ضوابط محروم خواهد شد.
وزارت حج سعودي از طرفهاي ذيربط خواسته است از تاييد هرگونه قراردادي كه خارج از چارچوب ضوابط و قوانين باشد، خودداري كنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران