زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس

زائری که بادیدن حرم امام حسین جان سپرد+عکس


یکی از زایران حضرت اباعبدالله حسین (ع) که در اربعین حسینی پای پیاده از چهار محال و بختیاری به زیارت کربلا مشرف شده بود، پس از رویت حرم حضرت اباعبدالله حسین (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد.

[factimage()] http://media.qudsonline.ir/Original/1393/09/25/IMG12501270.jpg [imagetitle()] [factimageend()]
به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شهريار نديمي زاير ۶۰ ساله اي كه به عشق زيارت سيدالشهدا (ع) در آيين اربعين حسيني با پاي پياده از شهر كيان از توابع شهرستان شهركرد راهي كربلا شده بود، پس از ديدار حرم و بارگاه امام حسين (ع) جان به جان آفرين تسليم كرد.
يكي از فرزندان اين زاير عصر دوشنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: شنبه هفته گذشته پدرم به همراه ۱۰ زاير ديگر پاي پياده راهي زيارت عتبات عاليات شدند.
مسلم نديمي افزود: بنا بر مشاهدات همسفران، پدرم پس از مشاهده حرم ابا عبدالله الحسين (ع) منقلب شده و پس از چند لحظه به روي زمين افتاده و از دنيا مي‌رود.
وي گفت: همراهان پدرم پس از به زمين افتادن، وي را به چادرهاي هلال احمر ايران رسانده اند كه پزشكان مستقر در اين جمعيت علت فوت را ايست قلبي اعلام كردند.
وي گفت: روز گذشته كه قرار بود پدر از زيارت كربلاي معلي بازگردد، خبر فوت وي را از همراهانش شنيديم.
نديمي افزود: اعضاي خانواده تصميم گرفته اند كه جسد پدر را در كربلا به خاك بسپارند به همين منظور تعدادي از بستگان آماده حركت به سمت كربلا شده اند.
بيش از دو هزار و ۵۰۰ نفر زاير از استان چهار محال و بختياري براي زيارت اربعين به كربلا اعزام شدند.




نظرات کاربران