وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور

وعده وزیر بهداشت برای طرح افزایش موالید در کشور

وزیر بهداشت گفت: در زمینه افزایش موالید در کشور هم طرح گسترده‌ای در دست اقدام داریم که در این مسیر اقدامات بسیاری نیز به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، صبح پنجشنبه ۲۷ آذرماه دكتر هاشمي وزير وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي و معاونان وي با مرجع عاليقدر حضرت آيت الله صافي گلپايگاني ديدار كردند.
آيت الله صافي در اين ديدار ضمن تشكر از تلاش‌هاي ارزنده دكتر هاشمي و همكاران محترمشان، خاطر نشان كرد: من مطمئن هستم برنامه‌هاي شما اسباب خوشحالي و مسرت مردم و بيماران را فراهم مي‌آرود و بايت آن به شما تبريك مي‌گوييم زيرا اقداماتي كه در جهت رضايت خداوند متعال انجام مي‌‌شود قابل تقدير است و انشاء الله بتوانيد در خدمت به مردم بخصوص محرومان و مستضعفان جامعه موفّق و مؤيد باشيد.
وي بر لزوم اهتمام بيشتر در خدمت رساني به مردم با وجود تلاش جدي و گسترده دكتر هاشمي تاكيد كرد و افزود: شك نكنيد اعمال شما توفيقي بزرگ و به خواست خداوند متعال است و بدانيد موفقيت شما موفقيت دولت و نظام محسوب مي‌شود.
اين مرجع عاليقدر در ادامه با اشاره به لزوم وحدت و همدلي مسئولان براي پيشبرد اهداف اسلام در جامعه يادآور شد: حسن نيت شما بر كسي پوشيده نيست، پشتكار داشته باشيد و از حمايت ساير دستگاه‌ها نيز در پيشبرد اهداف خود استفاده نماييد چرا كه هدف همه ما يكي است و آن اعتلاي پرچم اسلام مي‌باشد.
در ادامه دكتر هاشمي وزير بهداشت با اشاره به تلاش‌هاي دولت در خدمت رساني به مردم و جديت رييس جمهور در اين امر اظهار داشت: دكتر روحاني همت والايي در خدمت‌گزاري به مردم دارند و در هنگام تصويب بودجه، حمايت بسياري از برنامه‌هاي وزارت به عمل آوردند.
وزير بهداشت به اشاره به سركشي و بررسي مشكلات استان‌ها مختلف از نزديك تصريح كرد: در سفر به استان كردستان هم شاهد كمبودهايي بوديم كه تلاش مي‌كنيم مشكلات و موانع رفع و خدمات مناسبي به مردم ارائه شود.
وي ضمن گراميداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: خوشبختانه امروزه شاهد حضور فعال نهادهاي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها هستيم ولي باز هم به حضور بيشتر و موثرتر روحانيون در دانشگاه‌ها با يك رابطه صميمي و نه اداري احساس مي‌شود.
دكتر هاشمي اضافه كرد: در زمينه افزايش مواليد در كشور هم طرح گسترده‌اي در دست اقدام داريم كه در اين مسير اقدامات بسياري نيز به مرحله اجرا درآمده است.
در ادامه اين ديدار دكتر سياري معاون بهداشتي وزارت بهداشت ضمن ارائه گزارشي از روند اقدامات انجام شده در حوزه افزايش نرخ مواليد در كشور افزود: در حال حاضر در حوزه شعار و عمل از زبان همكاران ما ديگر جمله «فرزند كمتر زندگي بهتر» كاملا حذف شده است.
دكتر سياري به عوامل موثري كه زمينه‌هاي كاهش جمعيت را در كشور موجب مي‌شود اشاره كرد و عنوان داشت: يكي از مهمترين مشكلات در اين خصوص خيل جواناني هستند كه در سن ازدواج قرار دارند كه لازم است براي رفع مشكلات اين قشر و ايجاد بسترهاي ازدواج آسان تمهيداتي انديشيده شود.


| شناسه مطلب: 50097




مراجع تقليد جمعيت



نظرات کاربران