آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت

آیت‌الله غیوری نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر درگذشت

آیت‌الله سیدعلی غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و یار وفادار امام و رهبری، پیش از ظهر امروز ۲۷ آذر ماه برای با ۲۵ صفر المظفر به علت ایست قلبی در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت‌الله سيدعلي غيوري نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال‌احمر جمهوري اسلامي ايران، پيش از ظهر امروز ۲۷ آذر ماه براي با ۲۵ صفر المظفر دار فاني را وداع گفت.
آيت‌الله سيد علي غيوري نجف‌آبادي فرزند سيد مصطفي در سال ۱۳۰۹ ش در نجف‌آباد اصفهان متولد و امروز در سن ۸۴ سالگي دار فاني را وداع گفت.
اين عالم رباني در حوزه علميه در درس حضرات آيات امام خميني، گلپايگاني، بروجردي، مرتضي حائري، مشكيني، سلطاني طباطبايي و، نعمت‌الله صالحي نجف‌آبادي بهره علمي گرفت.
او در دوران انقلاب اسلامي نقش اساسي ايفا كرد و در صحنه‌هاي مختلف مبارزاتي حضور داشت و پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز در مسؤوليت‌هاي مختلف از جمله در بعثه مقام معظم رهبري به نظام مقدم جمهوري اسلامي ايران خدمت كرد. روحش شاد و يادش گرامي‌باد.
اين عالم رباني در جمعيت هلال‌احمر به عنوان نماينده‌ مقام معظم رهبري فعاليت كرد.
آيت‌الله غيوري علاوه بر فعاليت‌هاي سياسي، در امور فرهنگي و عمراني فعال بود و به‌جز احداث مسجد و مدرسه در شهر ري، به هنگام تبعيد براي خريد زمين مدرسه‌ي عترت قم مساعدت كرد.
همچنين چاپ تفسير ۱۳ جزء قرآن مجيد به زبان ساده توسط وي از دل مشغولي‌هاي علمي او مي‌باشد؛ اما از آن جهت كه تفسير نمونه هم به همين شيوه تدوين گرديده بود، او از چاپ كتاب تفسير خود منصرف شد.
پايگاه اطلاع رساني حج، اين ضايعه دردناك را به خانواده و بستگان و همكاران آن مرحوم تسليت گفته و از خداوند متعال براي ايشان غفران الهي مسئلت دارد.


| شناسه مطلب: 50098




تسليت



نظرات کاربران