«روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد «روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد «روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
«روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد «روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد «روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد «روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد «روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد

«روش داستان‌گویی قرآن کریم» منتشر شد

«پدیده زیباشناختی در قرآن کریم»، «روش داستان‌گویی قرآن کریم» و «جلوه‌های هنری در قصه‌های قرآنی» عناوینی است که به تازگی از سوی انتشارات «مدرسه اسلامی هنر» منتشر شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، انتشارات مدرسه اسلامي هنر، داراي چهار حوزه نشر است كه عبارتند از: «قرآن كريم و هنر»، «فقه هنر»، «حِكمت هنر» (بر اساس فلسفه اسلامي و عرفان اسلامي)، «فلسفه هنر» (بر اساس فلسفه غرب).

اثر جديدي كه در حوزه «قرآن كريم و هنر» در انتشارات اين مدرسه به چاپ رسيده، ترجمه كتاب «منهج القصّة في القرآن» است، كه توسّط محمّد شديد به رشته تحرير درآمده و با عنوان «روش داستان گويي قرآن كريم» توسط محمدعلي بهشتي‌منش ترجمه شده است.
اين اثر در عين اختصار، از مفيدترين آثار در زمينه قصّه‌هاي قرآن به شمار مي‌رود. تعريف انواع قصّه‌هاي قرآن و ويژگي‌ها و شخصيت‌هاي قصّه قرآني، در ضمن بيان جلوه‌ها و نمونه‌هاي آن‌ها در قرآن كريم، با بياني مختصر در اين كتاب عنوان شده است. اين كتاب در ۲۴۱ صفحه و در قطع رقعي به تيراژ ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده و به قيمت ۱۰ هزار تومان عرضه مي‏‌شود. 
كتاب «پديده زيباشناختي در قرآن كريم» ترجمه كتاب «الظاهرة الجماليه في القرآن الكريم» است كه توسّط نذير حمدان به رشته تحرير درآمده و انسيه سادات هاشمي آن را ترجمه كرده است.
اين كتاب مي‌كوشد مقوله زيبايي را در ابعاد و ساحت‌هاي گوناگون در قرآن كريم مطالعه نمايد و جلوه‌‏هاي زيبايي و نيز عناصر و ويژگي‌ها و ماهيت آن را در مصحف شريف نشان دهد. كتاب «پديده زيباشناختي در قرآن كريم»، در ۵۶۸ صفحه و در قطع رقعي به تيراژ ۱۰۰۰ نسخه منتشر و با قيمت ۲۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده است. 
اثر ديگري كه در حوزه «قرآن كريم و هنر» توسط مدرسه اسلامي هنر منتشر شده، ترجمه كتاب «الآفاق الفنية في القصة القرآنيه» موسوم به «جلوه‌هاي هنري در قصه‌هاي قرآني» است كه توسّط محمّد ناجي مشرح به رشته تحرير درآمده و راضيه كارگر آن را ترجمه نموده است.
اين كتاب با آن كه حجمي مختصر دارد، اطلاعاتي ارزنده درباره انواع و سبك روايي و مضمون قصّه‌هاي قرآن به‏ دست مي‌دهد. كتاب «جلوه‏‌هاي هنري در قصّه‏‌هاي قرآني» در ۱۵۴ صفحه و در قطع رقعي و به تيراژ ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده و به قيمت ۵۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران