جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد

جلسه مشترک مسؤولان اجرایی و فرهنگی عتبات در نجف برگزار شد

مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تشکر از ملت عراق برای مهمان نوازی آنان در ایام اربعینی حسینی را ضروری دانست و تصریح کرد: در این زمینه نباید زمان را از دست بدهیم، هرچه زودتر این کار انجام شود که آثار بهتری دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جلسه مشترك دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري و ستاد شمسا مستقر در نجف اشرف كه در آن محرم آهنگران مدير عمليات شمسا در عراق نيز حضور داشت، از خدمات كاركنان آن در ايام اربعين حسيني قدرداني كرد.
وي با بيان اينكه خدمت به زائران اباعبدالله الحسين (ع) افتخاري بس بزرگ است كه شما از اينكه براي خدمت رساني به زائران پذيرفته شده ايد بايد قدر اين نعمت بزرگ را بدانيد، خاطرنشان كرد: هر اندازه در دستگاه امام حسين (ع) به زائران آن حضرت خدمت كنيد، باز هم در مقابل شأن و عظمت امام حسين (ع) اندك است.
محرم آهنگران نيز در اين جلسه خواستار تقدير كتبي مسؤولان جمهوري اسلامي ايران از ملت عراق براي مهمان نوازي مناسبي كه در ايام اربعين حسيني از زائران اباعبدالله الحسين (ع) و سعه صدري كه در اين زمينه داشته اند، شد.
مدير عمليات شمسا در عراق با بيان اينكه مديريت و اقدام عملي جمهوري اسلامي ايران در برابر داعش، ديد مردم عراق را نسبت به ايرانيان تغيير داد به طوري كه امسال با جان و دل از زائران ايراني پذيرايي مي‌كردند، پيشنهاد تقدير رسانه اي از ملت عراق را مطرح كرد.
مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري پس از سخنان مدير عمليات شمسا در عراق تشكر از ملت عراق براي مهمان نوازي آنان ضروري دانست و تصريح كرد: در اين زمينه نبايد زمان را از دست بدهيم، هرچه زودتر اين كار انجام شود كه آثار بهتري دارد.
در ادامه اين جلسه، ابتدا هر يك از كاركنان نمايندگي ستاد شمسا مستقر در نجف اشرف به بيان فعاليت‌هاي خود در ايام اربعين حسيني پرداختند و از مشكلاتي كه از ارائه خدمات هرچه گسترده‌تر به زائران جلوگيري مي‌كرد، سخن گفتند و خواستار برنامه ريزي مدون براي خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر در سال آينده شدند.
محمد عسگري، كارشناس مسؤول توسعه، مديريت و منابع بعثه مقام معظم رهبري در عراق نيز پيشنهاد تشكيل ستاد جامع مراسم اربعين در عراق شامل كميته‌هاي اجرايي، اسكان، مفقودين، فرهنگي، بهداشت و درمان، امنيتي، اطلاع رساني، حمل و نقل، تغديه، امداد و پيگيري را در ايام اربعين مطرح كرد كه مورد استقبال حاضران در جلسه قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در بخش پاياني سخنان خود در اين جلسه، هر يك از كاركنان ستاد شمسا و دفتر بعثه نجف را به ارائه مكتوب نقطه نظرات و برنامه‌هاي پيشنهادي خود براي بهتر شدن خدمت رساني به زائران توصيه كرد.




نظرات کاربران