مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره

مراسم دعای کمیل و ندبه در مدینه منوره

مراسم دعای پرفیض کمیل و ندبه از سوی بعثه مقام معظم رهبری و با همکاری عوامل اجرایی و مسؤولان فرهنگی در هتل انصار جولدن تولیپ مدینه منوره با حضور نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری و برخی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و زایران ایرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، مراسم دعاي پرفيض كميل و ندبه از سوي بعثه مقام معظم رهبري و با همكاري عوامل اجرايي و مسؤولان فرهنگي در هتل انصار جولدن توليپ مدينه منوره با حضور نمايندگان بعثه مقام معظم رهبري و برخي از خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و زايران ايراني برگزار شد.
پس از قرائت قرآن توسط آقاي شيزاد و اجراي وي، حجت الاسلام و المسلمين فرشاد يزدي به ايراد سخناني پرداخت.
وي ضمن اشاره به حديثي در مورد تقسيم زندگي به ۴ بخش گفت: براساس اين روايت بايد زندگي روز مرده انسان مقداري براي ارتباط و راز و نياز با خدا، مقداري براي توليد حلال و امرار معاش، مقداري براي معاشرت با آدم‌هاي خوب و مقداري نيز براي تفريح سالم شرعي باشد.
اين سخنران بعثه در مدينه، يكي از موضوعات تربيتي و حائز اهميت را عرضه اعتقادات بر امام معصوم و دانشمندان زمان عنوان كرد و افزود: يكي از فلسفه‌هاي آمدن به حج و عمره اين است كه ببينيم آيا درست زندگي مي‌كنيم يانه؟.
وي در پايان سخنان خود به ذكر مصيبت حضرت زهرا عليها السلام پرداخت.
پس از سخنراني نيز مداح اهل بيت عليهم السلام آقاي عرب سرخي با قرائت اشعاري با موضوع مناجات و توبه به مداحي پرداخت و در پايان نيز دعاي شريف كميل توسط ايشان قرائت شد.
اين مراسم نوراني در ساعت ۱۱ شب به پايان رسيد.




نظرات کاربران