والاترین مقام انسان علم توام با عمل است والاترین مقام انسان علم توام با عمل است والاترین مقام انسان علم توام با عمل است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
والاترین مقام انسان علم توام با عمل است والاترین مقام انسان علم توام با عمل است والاترین مقام انسان علم توام با عمل است والاترین مقام انسان علم توام با عمل است والاترین مقام انسان علم توام با عمل است

والاترین مقام انسان علم توام با عمل است

کارشناس مسؤول امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جلسه روحانیون و مداحان بر نقش مهم علم وعمل در عرصه تبلیغ تاکید کرد و با استناد به حدیثی از امام علی (ع) والاترین مقام انسان را علم توام با عمل برشمرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين «حسين بهجتي» با اشاره به سعادت بشر در علم و عمل اظهار داشت: تبليغي اثرگزار است كه علاوه بر مستند بودن گفتار توام با باور و عمل باشد و علم بدون عمل اثر گزار نخواهد بود.
وي علما را وارث انبيا (ع) برشمرد و افزود: رسالت اصلي علما تبليغ دين و هدايت مردم است و امروز همانند گذشته نياز شديد به تبليغ و راهنمايي مردم مخصوصا جوانان يك امر مهم قلمداد مي‌گردد.
وي از ويژگي‌هاي روحانيت را «از مردم در مردم» و «با مردم بودن» بر شمرد و خاطر نشان كرد: روحانيت مانند هميشه بايد جنبه مردمي بودن و ساده زيستي را سر لوحه كار خود قرار دهد و بر دل‌ها حكومت كند.
كارشناس مسؤول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، علم و عمل را عزت آفرين خواند و تاكيد كرد: سرمايه اصلي روحانيت علم توام با عمل و لباس تقوي بر تن كردن است.
وي همچنين با اشاره به نقش روحانيت در پيروزي انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: در هر جامعه ديني كه رهبران آن پيشتاز باشند، دشمنان نمي‌توانند بين افراد جامعه تفرقه بيندازند زيرا عالمان دين، آگاهي بخشي را از رسالت‌هاي مهم خود مي‌دانند.




نظرات کاربران