تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات

تخفیف ویژه برای مکالمات زایران عتبات عالیات

وزیر ارتباطات ایران از تخفیف ویژه مکالمات برای زایران عتبات عالیات خبر داد و گفت: آمادگی کامل برای کاهش هزینه مکالمات زائران ایرانی و عراقی داریم.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ميزان، محمود واعظي صبح امروز (دوشنبه) در ديدار با حسن كاظم الراشد وزير ارتباطات عراق كه در وزارت ارتباطات ايران صورت گرفت، اظهار كرد: ايران آمادگي كامل براي كاهش هزينه تعرفه مكالمات و افزايش ارتباطات بين دو كشور را دارد.
وي با بيان اينكه در ديدار امروز همين بحث مطرح شد كه زمينه و بستر تسهيل ارتباطات زائران را فراهم كنيم، اضافه كرد: زمانيكه حجم عظيمي از زائران در دوره كوتاه به قصد زيارت سفر مي كنند زمينه مكالمات زائران از طريق كانال هاي معمولي انجام نمي شود بنابراين در اين زمينه بايد اپراتورهاي مشتركي شكل گيرد تا امكانات ارتباطي ايران و عراق متصل شود به گونه اي كه رومينگ و ارتباطات به راحتي صورت گيرد.
وزير ارتباطات در ادامه افزود: وزير ارتباطات عراق به درخواست ما ايران آمده است و از دولت عراق نيز بابت ميزباني زائران اربعين نيز تشكر مي كنيم.
وي تصريح كرد: منافع و امنيت ايران و عراق به هم گره خورده است بنابراين نيازمند ارتباط نزديك براي برقراري صلح و ثبات هستيم تا مشكلات مبارزه با ترورسيم نيز حل شود.
واعظي با بيان اينكه اگر عراق امن نباشد به امنيت خاورميانه نيز نمي توان حساب كرد، اضافه كرد: بنابراين تلاش همه بايد براي برقراري امنيت در عراق و منطقه باشد.
وي همچنين در بخش ديگري از صحبت هاي خود افزايش همكاري ايران و عراق در زمينه ICP اشاره كرد و افزود: در حال حاضر زمينه همكاري خوبي وجود دارد اما اكنون قصد داريم اين ارتباطات را افزايش دهيم كه به دنبال اين امر 5 نقطه ارتباطي به صورت صوت و ديتا به هم متصل مي شود و در كنار اين امر نيز به موضوع آموزش و پژوهش بين دو كشور نيز توجه ويژه اي خواهد شد.
واعظي ادامه داد: دو كشور ايران و عراق داراي مرز طولاني مشترك هستند كه تمامي روستاها و شهرها نيز از تلويزيون و موبايل استفاده مي كنند بنابراين تلاش دو كشور براي ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتركان است.
وزير ارتباطات همچنين بر افزايش همكاري دو كشور در زمينه پست و پست بانك اشاره كرد و گفت: در آينده همكاري اپراتورهاي دو كشور نيز بيشتر خواهد شد و همچنين دو كميته پست و پست بانك و كميته ويژه ماهواره، اينترنت، موبايل و تلفن ثابت نيز تشكيل خواهد شد. اميدواريم در آينده شاهد گسترش ارتباطات دو كشور در حوزه ICP باشيم.


| شناسه مطلب: 50891




عتبات تلفن



مطالب مرتبط

نظرات کاربران