اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد

اتوبوس زایران ایرانی در مسیر مکه به جده‌ دچار حادثه شد

اتوبوس حامل عمره گزاران ایرانی که برای عزیمت به ایران، مکه را به سمت فرودگاه جده ترک می‌کردند، صبح امروز دچار حادثه شد و ۲ زایر ایرانی در این حادثه دچار جراحت سطحی شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج وزيارت، آقاي سحرخيز مسؤول ستاد عمليات عمره در مكه مكرمه در خصوص اين حادثه گفت: اتوبوس حامل عمره گزاران ايراني كه صبح امروز زايران را از مكه به فرودگاه جده انتقال مي‌داد، دچار حادثه شد.
وي در اين باره افزود: ۲ نفر از زايران ايراني در اين حادثه دچار جراحت سطحي شدند كه با حضور مسؤولين ستاد عمليات عمره در مكه و نماينده مركز پزشكي حج و زيارت در مكه در محل حادثه به سرعت به بيمارستان نور در كمربندي مكه انتقال داده شدند.
مسؤول ستاد عمليات عمره در مكه مكرمه ادامه داد: دو زاير آسيب ديده لحظاتي پيش پس از انجام امور درماني در بيمارستان، به فرودگاه جده انتقال داده شدند تا از پرواز خود جا نمانند.
وي در اين باره تصريح كرد: غير از ۲ زاير مجروح شده باقي زايران در سلامت كامل بسر مي‌برند.
آقاي سحرخيز بيان كرد: حادثه تصادف اتوبوس حامل زايران ايراني ساعت حدود ۸:۳۰ صبح امروز (به وقت عربستان) رخ داد و اين زايران كه با كاروان دفتر خدمات زيارتي «طلايه هويزه شهريار» به سرزمين وحي اعزام شده بودند، با پرواز ساعت ۱۶ (به وقت محلي) فرودگاه جده را به مقصد فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) ترك خواهند كرد.
اتوبوس حامل زايران ايراني كه صبح امروز دچار حادثه شد، مربوط به شركت «الماسه» بود.
اين گروه از زايران روز ۲۷ دي ماه وارد سرزمين وحي شده بودند و امروز بعد از اقامت ۱۰ روزه در عربستان به ميهن اسلامي باز مي‌گردند.




نظرات کاربران