میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره

میهمانی ویژه در نشست روحانیون در مدینه منوره

هم اندیشی روحانیون کاروان‌های ایرانی با حضور میهمانی ویژه در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از مدينه منوره، هم انديشي روحانيون كاروان‌هاي ايراني با حضور حجت الاسلام و المسلمين خادمي مسؤول بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره برگزار شد.
در اين نشست كه با تلاوت آيات نوراني كلام الهي آغاز شد، حجت الاسلام والمسلمين خادمي ضمن خير مقدم به روحانيان كاروان گفت: تا كنون ۲۵۰ هزار زاير از جمهوري اسلامي مشرف شده اند و ۲۲۵ نفر از آنان به مكه مشرف شده اند.
حجت الاسلام والمسلمين خادمي با بيان اين كه تاكنون ۱۸۰ روحاني براي هدايت و ارشاد زايران به عربستان آمده اند، گفت: الحمدلله تاكنون براي هيچ كدام از اين عزيزان مشكلي به وجود نيامده و تلاش مي‌شود تا انشاالله همه چيز به خير و خوبي بگذرد.
وي به بيان تذكراتي پيرامون ورود زايران ايراني به حرم شريف نبوي، تجمع نكردن مقابل قبرستان بقيع و عدم خريد از دستفروشان بقيع، نحوه استفاده و ساعات ورود بانوان به روضه رضوان و نحوه و ساعات ورود به مسجد الحرام و طواف در سازه‌هاي فلزي پرداخته و بر برگزاري نماز كاروان‌ها در مسجد شجره و نيز سفارش روحانيون بر آراستگي زايران تاكيد كرد.
در ادامه جلسه علي فيضي حافظ نوجوان قرآن و نهج البلاغه، در جلسه حاضر و با پاسخ به سؤالاتي پيرامون مراحل حفظ، تحسين همگان را برا نگيخت.
در پايان جلسه نيز حجت الاسلام والمسلمين عسكري كارشناس مسؤول فرهنگي ستاد بعثه، نكاتي درباره شركت در شوراهاي فرهنگي كاروان‌ها و نيز برنامه ريزي جهت حضور زايران در محافل انس و معرفت و بازديد از موزه رسول الله (ص) بيان كرد.




نظرات کاربران