جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد

جشن میلاد حضرت زینب در نجف اشرف برگزار شد

جشن با شکوه میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینبِ کبری در جوار مرقد پدر بزرگوارشان مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از نجف اشرف، همزمان با شب ولادت با سعادت دخت گرامي حضرت علي ابن ابيطالب عليه السلام، با حضور جمع كثيري از خواهران دانش آموز اعزامي از استان هاي مازندران و گيلان، مراسم گراميداشت سالروز ولادت حضرت زينب كبري سلام الله عليها در هتل الرقيم برگزار شد.
بنابر اين گزارش، در اين مراسم ضمن اجراي سرود و شعرخواني در مدح و شان آن حضرت، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف طي سخناني به تشريح فضائل و مناقب عابده آل علي عليه السلام حضرت زينب سلام الله عليها پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمين احساني حضرت زينب را پيام آور خون شهيدان حماسه ي قيام اباعبدالله الحسين، رسوا كننده زورمداران و تزويرگران ستم گستر، جلوه وقار، راز حيا، تبلور سربلندي و سرافرازي و اسوه استواري و عبادت و شكيبائي دانست و گفت: آن بانوي مكرم اسلام با استواري قلب با فصاحت زبان و با بلاغت بيان در كوفه و شام، يزيد و حكام فاسدش را خار و زبون كرد.
نماينده بعثه رهبري در نجف اشرف گفت: حضرت زينب سلام الله عليها با صبر و مقاومتش، مهم ترين رسالت تاريخي را در جهان و در حد كمالش به گوش جهانيان رساند و تا امروز كه پيرو آن حضرت، مادران و خواهران شهيد داده در كشورهاي اسلامي در مقابل زورگويان و مستكبران جهان ايستادگي كرده و مي كنند.
وي افزود: اين درس مقاومت تا ظهور قائم آل محمد صلي الله عليه و آله ادامه خواهد داشت و با مقاومت، ريشه ظلم و ستم از عالم برچيده خواهد شد و آن روز نزديك است.
گفتني است، در پايان دانش آموزان و زايران در كنار حرم اميرالمومنين عليه السلام براي فرج حجت حق مهدي آخرالزمان و پيروزي همه رزمندگان اسلام در مقابل استكبار جهاني، دست به دعا برداشتند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران