هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد

هم اندیشی نخبگان دانش آموز درمدینه برگزار شد

نشست هم اندیشی با نخبگان دانش آموز عمره گزار کشور، با حضور حجت الاسلام والمسلمین خادمی مسؤول محترم بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاهِ اطلاع رسانيِ حج از مدينه منوره، با حضور بيش از هفتاد نفر از برگزيدگان دانش آموزي، نشست هم انديشي با نخبگان دانش آموز عمره گزار كشور، با حضور حجت الاسلام و المسلمين خادمي مسؤول محترم بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره برگزار شد.
در اين نشست كه با تلاوت آيات نوراني كلام الهي توسط دانش آموز محمدپور از خراسان رضوي آغاز شد، حجت الاسلام و المسلمين خادمي ضمن خوش آمدگويي به دانش آموزان به تبيين روند جذب روحاني در كاروان هاي عمره و تمتع پرداخته و از دانش آموزان خواستند تا در محضر رسول خدا (صلي الله عليه و آله) و ائمه اطهار(عليهم السلام)، قرارگرفتن در مسير هدايت را طلب نمايند.
وي افزود: به سرزميني مشرف شده ايد كه رحمت الهي در آن سرازير است. بنابراين مراقبت كنيد دستاوردهاي اين سفر حفظ شود.
در ادامه اين نشست صميمي، حجت الاسلام و المسلمين خادمي از دانش آموزان خواستند به صورت شفاف، خواسته ها و توقعاتشان از بعثه مقام معظم رهبري، روحاني كاروان و نيز ساير عوامل را مطرح و پيشنهادهاي سازنده براي هر چه بهتر شدن عمره دانش آموزي ارايه نمايند.
در پايان اين جلسه، پس از صحبت 20 نفر از دانش آموزان، حجت الاسلام والمسلمين خادمي با جمع بندي مطالب مطرح شده به پاسخ تفضيلي به دانش آموزان پرداختند.


| شناسه مطلب: 51515




مدينه دانش آموز



نظرات کاربران