دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی

دیدار استاندار خراسان رضوی با مقامات عراقی

استاندار خراسان رضوی، در سفری سه روزه به کشور عراق، با مقامات مختلف عراقی در کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، استاندار خراسان رضوي، در سفري سه روزه به كشور عراق، با مقامات مختلف عراقي در كربلاي معلي، نجف اشرف و كاظمين ديدار و گفت‌وگو كرد.
براساس اين گزارش، در اين سفر مديران و معاون استاندار و برخي از مديران استان خراسان رضوي نيز حضور دارند.
زيارت حرم مطهر اميرالمومنان (ع)، ديدار با توليت حرم علوي و استاندار نجف از جمله برنامه‌هاي استاندار خراسان رضوي در اين سه روز بود.
بازديد از بيمارستان ۲۰۰ تختخوابي در حال احداث توسط بخش خصوصي ايران در نجف اشرف نيز از ديگر برنامه‌هاي اين سفر بود.
همچنين استاندار خراسان رضوي در رونمايي و افتتاح صندوق حرمين امامين جوادين (ع) در كاظمين حضور داشت و از صحن در دست ساخت امام رضا (ع) در جوار اين حرم‌هاي نوراني بازديد به عمل آورد.
حضور در كربلاي معلي، زيارت حرم حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و قمر بني هاشم (ع) از ديگر برنامه‌هاي رشيديان بود.
استاندار خراسان رضوي همچنين از بيمارستان امام سجاد (ع) در كربلا و مجتمع خدماتي سيدالشهدا (ع) در جوار حرم حضرت عباس (ع) بازديد داشت.
استاندار همچنين در جريان اين سفر از طرح ارتفاع گنبد حرم حضرت امام حسين (ع) نيز بازديد كرد.




نظرات کاربران