اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی

اجرای ۳ مرحله در مقابله با هجمه‌های معاندان نامه رهبری به جوانان اروپایی

مشاور دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی بر ضرورت اجرایی کردن سه مرحله در مقابله با هجمه‌هایی که از سوی معاندان در فضای مجازی نسبت به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی صورت گرفته است تأکید کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايكنا، حسن نجفي سولاري، مشاور دبير شورايعالي و رئيس مركز ملي فضاي مجازي ، با اشاره به هجمه‌هايي كه از سوي معاندان در فضاي مجازي نسبت به نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپايي صورت گرفته است به ارائه راهكارهايي براي مقابله با اين هجمه و شفاف سازي ضرورت ارسال آن پرداخت.
وي بر ضرورت اجرايي كردن سه مرحله در مقابله با اين هجمه تأكيد و تصريح كرد: بايد براي حفظ ماندگاري اين اثر دست به نقد و بررسي فضاي مجازي در ذيل اين پيام و برپايي كرسي‌هاي آزادانديشي در مورد ضرورت ارسال اين نامه پرداخت.
نجفي سولاري ادامه داد: در گام نخست تبييني، بايد با برپايي كرسي‌هاي آزادانديشي ضرورت ارسال اين پيام به وسيله فضاي مجازي تببين شود، بدين ترتيب دست دشمنان بسته مي‌ماند.
رئيس سابق مركز رسانه‌هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دومين گام را آگاهي سازي دانست و گفت: اين نامه بايد به زبان‌هاي مختلف ترجمه و در كشورها و شهرهاي مختلف به زبان محلي ترويج و تبليغ شود.
نجفي سولاري مرحله پاياني را تبليغي برشمرد و گفت: در اين مرحله بايد با استفاده از زيبايي‌شناسي تصويري، كارهاي گرافيكي و انبوه سازي مدل‌هاي پيام، كارهاي تبليغي صورت گيرد.
وي اقدامات صورت گرفته در زمينه ترويج نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپايي را از سوي مردم مطلوب ارزيابي و عنوان كرد: اين نامه محدود به زمان و مكان خاصي نيست و اثرات فرهنگي و ديني آن بر جوانان، خانواده‌ها و گروه‌هاي خارج از كشور در طولاني مدت مشخص مي‌شود.
دولتي كردن انتقال پيام به جوانان؛ يك خطاي استراتژيك
نجفي سولاري فعاليت دستگاه‌هاي دولتي براي ترويج و تبليغ نامه مقام معظم رهبري به جوانان اروپايي را نادرست ارزيابي كرد و گفت: مصلحت نيست اين امر رنگ دولتي به خود گيرد.
وي در پايان يكي از خطاهاي استراتژيك در انتقال پيام به جوانان را دولتي كردن آن دانست و تصريح كرد: هر وقتي نهادهاي دولتي در اين زمينه ورود پيدا كردند دچار گرفتاري شده‌ايم. تبليغ و ترويج اين مهم بايد به مردم سپرده شود.


| شناسه مطلب: 51559




رهبر انقلاب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران