اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین

اعتراض فعالان حقوق بشر به ساخت دیوار‌ حایل در فلسطین

صد‌ها فلسطینی و فعالان حقوق بشر خارجی در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت دیوار‌نژاد پرستانه حایل و توسعه شهرک‌های صهیونیستی در اراضی فلسطین در شهرک بلعین در غرب رام الله تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس جهان اسلام پايگاه اطلاع رساني حج، به مناسبت دهمين سالگرد آغاز تظاهرات مسالميت آميز فلسطيني‌ها در شهرك بلعين بر ضد ساخت ديوار‌نژاد پرستانه حايل، صد‌ها فلسطيني و فعالان حقوق بشر خارجي ديروز هم پس از اقامه نماز جمعه بار ديگر با شركت در تظاهرات در اين شهرك اعتراض و خشم خود را به اقدامات ظالمانه و توسعه طلبانه رژيم صهيونيستي ابراز داشتند.
فلسطيني‌ها معترض و فعالان حقوق بش خارجي در تظاهرات ديروز پرچم‌هاي فلسطين را در دست داشتند و شعارهاي در محكوميت اقدامات خصمانه و توسعه طلبانه دولت اسرائيل سر مي‌دادند.
شاهدان گزارش دادند پس از اينكه فلسطيني‌ها معترض در شهرك بلعين به محل ساخت ديوار حايل دراين شهرك بلعين، نظاميان اسرائيلي مستقر در آن محل به سوي معترضان گاز اشك آور، بمب‌هاي صوتي و گلوله‌هاي پلاستكي شليك و در مقابل جوانان فلسطيني هم اقدام به سنگ پراكتي به طرف نظاميان اسرائيلي كردند.
شاهدان و منابع محلي اعلام كردند در حمله نظاميان صهيونيست به سوي تظاهركنندگان فلسطيني، شماري از آنان زخمي و تعدادي ديگر هم بر اثر استنشاق گاز سمي دچار خفگي شديد شدند.
به گزارش خبرگزاري رسمي كويت از رام الله، احمد ابو رحمه از فعالان مقاومت مردمي در برابر ساخت ديوار حايل و توسعه شهرك سازي در اراضي فلسطين كه در تظاهرات ديروز در شهر بلعين حضور داشت، گفت با گذشت ۱۰ سال از آغاز مقاومت مردمي در غرب رام الله، تظاهرات مردم با اتحاد و همدلي همچنان ادامه دارد و فلسطيني در اين مدت توانستند بخش‌هاي زيادي از زمين‌هاي اشغالي در شهرك بلعين پس گيرند.
ابو رحمه تصريح كرد تظاهرات فلسطيني در مناطق مختلف كرانه باختري رود اردن به منظور استرداد همه اراضي اشغالي فلسطين با قدرت ادامه خواهد داشت.
اين فعال فلسطيني گفت تظاهرات ديروز در غرب رام الله با حضور اقشار مختلف مردم و اعضاي كميته اجرايي سازمان آزاديبخش فلسطين برگزار شود و مقاومت مردمي و تظاهرات مسالمت آميز آنان در برابر توسعه شهرك سازي اسرائيل در مناطق مختلف كرانه باختري رود اردن ادامه خواهد داشت.


| شناسه مطلب: 51585




فلسطين



نظرات کاربران