توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر

توسعه حائر حسینی در کربلا به روایت تصویر

این مرحله از توسعه حائر حسینی که در سه طبقه است، شامل مهمانسرای حرم نیز می‌شود، و سالن‌های بزرگی برای استقبال از زائران در نظر گرفته شده و برای جابجائی راحت تر، حائر حسینی به پله‌های برقی مجهز شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، فاز دوم توسعه حائر حرم مطهر حسيني كه توسط شركت مهندسي (أرض القدس) اجرا شده است، اين مرحله از باب السدره آغاز و تا باب الرجاء حرم مطهر حسيني ادامه دارد كه هفته گذشته اين طرح مورد بهره برداري قرار گرفت.
اين مرحله از توسعه حائر حسيني كه در سه طبقه است، شامل مهمانسراي حرم نيز مي‌شود، و سالن‌هاي بزرگي براي استقبال از زايران در نظر گرفته شده و براي جابجائي راحت تر، حائر حسيني به پله‌هاي برقي مجهز شده است.
همچنين سالني به مساحت ۵۰۰ متر مربع نيز جهت استقبال از هيئت‌ها و ميهمانان حرم مطهر در كنار سالن خاتم الانبياء در نظر گرفته شده است.
مساحت اين پروژه (۲۴ هزار متر مربع) بوده و با معماري اسلامي ونقوشي از آيات قرآن كريم و احاديث شريفه، آينه كاري و تذهيب مزين شده است.




نظرات کاربران