جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف

جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات در نجف

جلسه روحانیون و مداحان کاروانهای عتبات عالیات همانند روال همیشگی از سوی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، در اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين احمد احساني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف اظهار داشت: امام صادق (ع) مي فرمايد:« كونوا دعاه الناس بالخير بغير السنتكم» بدانيد تبليغ همراه با عمل به خصوص در اين سفر معنوي و عرفاني تاثير بسيار بالايي دارد.
وي افزود: همراهي با زايران در طول اين سفر با بركت مي تواند نشانه شكر گزاري ما نسبت به اين نعمت بزرگ الهي باشد و قطعا اجر وپاداش مضاعفي در پي خواهد داشت.
حجت الاسلام احساني ادامه داد: تداوم توفيقات روحانيون مبتني بر خدمت فرهنگي به زايران اميرالمومنين (ع) و فرزندان معصومش مي باشد.
وي افزود: در اجراي برنامه هاي اعمال مسجد كوفه وسهله و زيارت انبياي الهي حضرت هود و صالح زايران راهنمائي و همراهي شوند، همچنين به آن ها تذكر داده شود از انجام بعضي از اعمال خرافي به خصوص در وادي السلام خودداري كنند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف تصريح كرد: بازديد از بيت حضرت امام خميني در اطراف حرم مطهركه تاثيرات بسزائي در روحيه زايرين ايجاد مي كند در صورت امكان انجام شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران