جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف

جلسه مسؤولان بعثه‌ رهبری با ستاد بازسازی عتبات در نجف

با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمید احمدی مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و هیئت همراه جلسه ای در ستاد بازسازی عتبات در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حميد احمدي مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري و هيئت همراه جلسه اي در ستاد بازسازي عتبات در نجف اشرف برگزار شد.
در اين جلسه همچنين مسؤولان بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف، مسؤول حج وزيارت و آقاي فداكار، مسؤول ستاد بازسازي عتبات عاليات در عراق نير حضور داشتند.
در اين جلسه ابتدا حجت‌الاسلام احمدي ضمن تشكر از زحمات ستاد بازسازي عتبات و همكاري ستاد با بعثه مقام معظم رهبري در برپايي مراسم‌ها ومناسبت ها، خواستار همكاري ستاد در برگزاري مراسم دهه فاطميه شد.
در اين جلسه اقاي فداكار ضمن تشكر از حضور مسؤولان بعثه مقام معظم رهبري در ستاد بازسازي؛ گفت: نهايت سعي وكوشش همه ما رضايت زائران است كه با آگاهي بيشتر و زيارت بهتر توام باشد. ستاد بازسازي همه تلاش خود را در اين راستا به كار خواهد گرفت به خصوص در ايام دهه فاطميه و نوروزي نيز اين تلاش‌ها دو چندان خواهد شد.
وي اظهار داشت: بناي اعظم صحن مطهر حضرت زهرا (س) كه بيش از ر۲۲۰ هزار متر مربع زيربنا است با همت ملت ولايت مدار ايران اسلامي طراحي و ساخته شده است و تكميل آن نيز نياز به مساعدت شيفتگان و شيعيان مكتب علوي و فاطمي مي‌باشد.
در پايان اين جلسه حجت‌الاسلام والمسلمين احمد احساني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف از همكاري ستاد بازسازي مخصوصا در برپايي مناسبت‌ها ومراسم ۲۲ بهمن تشكر وقدرداني كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران