توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران

توضیحات وزارت خارجه در خصوص روادید عمره گزاران

معاون وزیر خارجه از رایزنی‌های این وزارتخانه با مقامات عربستان از طریق سفارت جمهوری اسلامی در ریاض و سفارت عربستان در تهران بمنظور رفع مشکل صدور روادید عمره گزاران ایرانی خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، «حسين اميرعبداللهيان» معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه كشورمان در حاشيه دومين همايش بين‌المللي نظام بين‌الملل در پاسخ به سوالي درباره اقدام اخير عربستان در كاهش ارائه رواديد به عمره گزاران ايراني، گفت: هفته گذشته بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوي سازمان حج و زيارت مشخص شد كه به يك باره ارائه رواديد به زوار ايراني عازم سرزمين وحي به ۵۰ درصد كاهش پيدا كرده است. با رايزني‌هايي كه با مقامات عربستان سعودي از طريق سفارتمان در رياض و سفارت عربستان در تهران انجام شد در حال عبور از اين مشكل هستيم.
اميرعبداللهيان ادامه داد: سفارت عربستان در تهران دليل اين امر را كمبود نيرو و كاركنان در بخش كنسولي براي ارائه رواديد اعلام كرد و بيان كرده كه تدابير لازم با ورود كاركنان جديد براي سفارت عربستان در تهران و كنسولگري اين كشور در مشهد انديشيده شده است. ما نيز موافقت خود را براي ورود اين افراد اعلام كرديم، اميدواريم اين مشكل حل شود.
لازم به توضيح است سفارت و كنسولگري عربستان در تهران و مشهد از دو هفته گذشته تا كنون صدور ويزاي عمره گزاران ايراني را تا ۵۰ درصد كاهش داده است.


| شناسه مطلب: 51629




عمره مفرده رواديد



مطالب مرتبط

نظرات کاربران