ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان

ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره‌گزار به عربستان

مقامات سعودی از ورود بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار عمره گزار از ابتدای موسم عمره امسال خبر دادند و اعلام کردند: اوضاع بهداشتی عمره گزاران بسیار خوب است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، حاتم بن حسن قاضي سخنگوي رسمي وزارت حج عربستان اعلام كرد: اوضاع بهداشتي عمره گزاران بسيار خوب است و هيچ مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.
وي درباره آمار عمره گزاران خاطر نشان كرد: از ابتداي موسم عمره، دو ميليون و ۵۹۵ هزار و ۹۱۳ عمره گزار وارد سرزمين وحي شدند كه از اين تعداد، دو ميليون و ۱۸۱ هزار و ۶۷۴ نفر از آنها پس از اداي مناسك عمره به كشورهايشان بازگشته اند.
وي در گفتگو با روزنامه عكاظ افزود: در حال حاضر تعداد عمره گزاران باقي مانده در مكه مكرمه و مدينه منوره، ۴۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر است.
بيشترين تعداد عمره گزاران مربوط به چه كشوري است؟ سخنگوي رسمي وزارت حج عربستان گفت: كشورهاي مصر، پاكستان و اندونزي بيشترين تعداد عمره گزاران را از لحظه ورود تا كنون به خود اختصاص داده اند.
وي افزود: در طول شبانه روز همه شركتهاي عمره گزار تحت نظارت قرار دارد و هرگونه تخلفي كه از سوي آنها صورت گيرد، ثبت مي‌شود و تدابير فوري براي اصلاح آن اتخاذ خواهد شد.
سخنگوي وزارت حج عربستان اعلام كرد: هدف از اقدامات وزارت حج در نظارت بر شركتهاي عمره گزار، تضمين كيفيت خدمات ارائه شده به عمره گزاران است.


| شناسه مطلب: 51638




عمره مفرده آمار



نظرات کاربران