بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف  عکس

بازیگر فیلم قصه‌های مجید در نجف اشرف عکس

جهانبخش سلطانی بازیگر تئاتر و سینما که این روزها به عراق سفر کرده است، روز گذشته ۷ فروردین به همراه شماری از استادان دانشگاه اصفهان به منزل امام خمینی (ره) رفت و از نزدیک این مکان تاریخی را بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، جهانبخش سلطاني بازيگر تئاتر و سينما كه اين روزها به عراق سفر كرده است، روز گذشته ۷ فروردين به همراه شماري از استادان دانشگاه اصفهان به منزل امام خميني (ره) رفت و از نزديك اين مكان تاريخي را بازديد كرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف، در حاشيه ديدار با اين هنرمند ايراني، نقش هنرمندان را در انتقال مفاهيم ديني بسيار مهم خواند و از آقاي جهانبخش سلطاني خواست براي ترويج فرهنگ ديني با استفاده از ابزار هنر، تلاش كند.
شايان ذكر است، جهانبخش سلطاني (زاده ۱۳۳۰ اصفهان) بازيگر ايراني است. بازي در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ شروع و بازي در سينما را در سال ۱۳۶۷ با فيلم افق شروع كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران