عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین

عیادت نماینده بعثه‌‌ رهبری از زایران حادثه دیده در کاظمین

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی غیور باغبانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین به همراه مسؤولان سازمان حج وزیارت و شرکت خدماتی و زیارتی شمسا، از مجروحان حادثه روز گذشته زایران ایرانی در شهر کاظمین عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي غيور باغباني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين به همراه مسؤولان سازمان حج وزيارت و شركت خدماتي و زيارتي شمسا، از مجروحان حادثه روز گذشته زايران ايراني در شهر كاظمين عيادت كرد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با حضور در بيمارستان از حادثه ديدگان و مجروحان ايراني عيادت و سلامتي كامل آن‌ها را از خداوند مسئالت كرد.
اين گزارش حاكي است، حوالي ساعت ۴۵: ۶ دقيقه صبح، اتوبوس حامل زايران ايراني بعد از خروج از كاظمين به علت لغزندگي زمين اين اتوبوس واژگون مي‌شود كه ۲۴ نفر از زائران در اين حادثه آسيب مي‌بينند.
نماينده مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در عراق اعلام كرد: ۱۷ نفر از اين مجروحان به بيمارستان كاظمين و ۶ نفر نيز به بيمارستان يرموك بغداد برده شدند كه در حال حاضر ۱۵ نفر از آنان مرخص شده‌اند اما حال ۳ نفر از مصدومان وخيم است كه در بيمارستان بستري خواهند شد.
در همين راستا محسن نظافتي مديركل عتبات عاليات گفت: اين اتوبوس حامل زائران ايراني از استان خراسان جنوبي بوده است.
وي افزود: همكاران دفتر نمايندگي سازمان در عراق و ستاد عمليات شمسا و مركز پزشكي حج و زيارت با حضور در محل حادثه پيگير امور درماني زايران مصدوم هستند.




نظرات کاربران