جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف

جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در نجف

جلسه هفتگی کارکنان و کارمندان فعال بعثه مقام معظم رهبری، روز یکشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احسانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، جلسه هفتگي كاركنان و كارمندان فعال بعثه مقام معظم رهبري، روز يكشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين احساني در اين جلسه ضمن تقدير و تشكر از فعاليت و همكاري بسيار خوب همكارانش در هفته گذشته اظهار داشت: با وجود اينكه در روزهاي گذشته شاهد حضور خيل عظيمي از زايران ايراني به شهر نجف بوديم، اما همكاري بسيار خوبي را ميان كاركنان شاهد بوديم.
وي افزود: خدمت به زايران حرم علوي و حسيني، افتخار بزرگي است كه توفيق هر كسي نمي‌شود و بايد قدردان اين فرصت و موقعيت بود و از آن به شايستگي ياد كرد و براي پيشبرد اهداف فرهنگي از آن به خوبي بهره برد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف با بيان اينكه گاهي برخي مشكلاتي براي زايران ايراني در عتبات بوجود مي‌آيد و حل اين مشكلات بسيار مهم است، افزود: بايد تمام تلاش خودمان را به كار ببنيديم تا اين مشكلات بودن هيچ دغدغه‌اي در همين سرزمين حل شود و زايران با راحتي به زيارت و عبادت خود بپردازند.
وي افزود: در صورت كه برخي مشكلات زايران در نجف اشرف ممكن نبود، بايد براي انتقال آن به مسوولان مربوطه اقدام كنيم و گرنه صرف انتقال اين مشكلات، برطرف كننده اين دغدغه نخواهد بود.
حجت‌الاسلام احساني، تصريح كرد: بايد در فعاليت‌هاي فرهنگي بعثه برنامه‌هاي ريزي و دقت بيشتر صورت گيرد و متناسب با هر قشر برنامه‌هاي تدارك ديده شود تا همه زايران بتوانند از فرصت حضور در نجف اشرف به خوبي بهره بگيرند.
وي همچنين به برگزاري مجلس عزاداري و سوگواري دهه دوم فاطميه در نجف اشرف اشاره كرد و گفت: اين مراسم معنوي با شكوه خاصي از سوي بعثه مقام معظم رهبري برگزار شد كه از همه عوامل و دست‌اندركاران اين برنامه بسيار مهم تقدير و تشكر مي‌كنيم و اميدواريم مورد رضايت درگاه احديت و عنايت حضرت زهرا (سلام‌الله عليها) قرار بگيرد.  


| شناسه مطلب: 52157




نمايندگي عتبات نجف



نظرات کاربران