انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق

انفجار در حرم حضرت سکینه (س) در حومه دمشق

تکفیری ها بار دیگر مرتکب جنایت تازه ای علیه مقدسات اسلامی شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از واحد مركزي خبر در دمشق ، تكفيريها اين بار در منطقه داريا واقع در جنوب غرب شهر دمشق با حفر تونل انفجاري به سمت بارگاه حضرت سكينه (س) دخت امام علي (ع)، آسيب هاي زيادي به مرقد و حرم اين بانوي بزرگ رساندند.
تروريستهاي تكفيري سه روز پيش پس از انفجار حرم مطهر مدعي سيطره بر اين منطقه شده بودند، اما حضور دوربين صدا وسيما در منطقه گوياي واقعيت موجود است كه كاملا مغاير با ادعاي تكفيريهاست.
پس از عبور از چند خيابان و ساختمان به پاي ديوار حرم مي رسيم؛ محدوده حرم هم اكنون منطقه درگيري ميان نيروهاي ارتش وتكفيريهاست و خرابي هاي ناشي از انفجار گنبد حرم قابل مشاهده است.
به گفته نيروهاي مستقر در اين مكان صداي حفاري در زير زمين همچنان به گوش مي رسد، و اين به معناي حفر تونل تازه در زير حرم براي انهدام كامل آن است.
سرهنگ ياسر منا ، فرمانده نيروهاي ارتش در منطقه عملياتي داريا ، با اشاره به همزماني انفجار حرم حضرت سكينه (س) با حمله عربستان سعودي به يمن مي گويد، تروريستهاي تكفيري پس از ناكامي در اشغال حرم و نبش قبر مطهر با حفر تونل انفجاري درعمق حدود پانزده متري به زير گنبد رسيدند و اين مكان را منفجركردند، اين انفجار موجب انهدام گنبد وبخشهاي ديگري از حرم شد.
يك نظامي ديگر ارتش سوريه درباره وضعيت منطقه اينگونه توضيح مي دهد، اينجا هيچ ويژگي نظامي ندارد ، اما تكفيريها بارها تلاش كردند ، آن را اشغال كنند كه هربار با دادن تلفات سنگين مجبور به عقب نشيني شدند و در نهايت با حفرتونل ، گنبد حرم را منفجر كردند، ما هم تا آخرين نفس از اين مكان دفاع مي كنيم .
حرم حضرت سكينه (س) در هشت كيلومتري غرب منطقه زينبيه (س) قرارگرفته و ارتش سوريه دو سال پيش موفق شد، اين منطقه را تحت كنترل خود درآورد.




نظرات کاربران