تکریت آزاد شد تکریت آزاد شد تکریت آزاد شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تکریت آزاد شد تکریت آزاد شد تکریت آزاد شد تکریت آزاد شد تکریت آزاد شد

تکریت آزاد شد

با استقرار نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق در مناطق مختلف تکریت از جمله ساختمان های امنیتی، مجتمع های دولتی و 13 کاخ ریاست جمهوری، تکریت از دست نیروهای داعش و تکفیری آزاد شد.

با استقرار نيروهاي الحشد الشعبي و ارتش عراق در مناطق مختلف تكريت از جمله ساختمان هاي امنيتي، مجتمع هاي دولتي و 13 كاخ رياست جمهوري، تكريت از دست نيروهاي داعش و تكفيري آزاد شد.
به گزارش ايرنا، منابع امنيتي نيروهاي الحشد الشعبي(نيروهاي مردمي) و پليس فدرال در جريان دور جديد عملياتي كه از شب گذشته آغاز شد، توانسته بودند تا حوالي ظهر امروز پل العلم را نيز بطور كامل در اختيار بگيرند.
اين منابع گفته اند كه عمليات پاكسازي تكريت در حالي انجام شد كه گروه تروريستي داعش بيشتر ساختمان هاي تكريت مركز استان صلاح الدين را تله و بمب گذاري كرده بودند.
اين عمليات در حالي به مراحل پايان رسيد كه به گفته منابع خبري در عراق، برخي كشورهاي منطقه براي جلوگيري از آزادي اين شهر به دولت عراق فشار زيادي وارد كردند.
بيانيه دولت عراق بمناسبت آزادي تكريت
حيدر العبادي نخست وزير عراق روز سه شنبه اعلام كرد كه نيروهاي مسلح اين كشور با كمك نيروهاي مردمي و عشاير سني پس از آزاد سازي بخش هاي جنوبي و غربي تكريت از اشغال گروه تروريستي داعش، به مركز اين شهر در شمال بغداد دسترسي پيدا كرده اند.
به گزارش خبرگزاري رويترز از بغداد به نقل از بيانيه دفتر نخست وزيري عراق، نيروهاي امنيتي ما به مركز تكريت رسيده اند و بخش هاي جنوبي و غربي آن را آزادكرده اند و در حال تسلط يافتن بر تمامي اين شهر هستند.
العبادي در اين بيانيه از نيروهاي ارتش و پليس عراق و حمايت نيروهاي مردمي و عشاير سني تشكر كرد.


| شناسه مطلب: 52179




عراق داعش



نظرات کاربران