جلسه روحانیون و مداحان کربلا جلسه روحانیون و مداحان کربلا جلسه روحانیون و مداحان کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون و مداحان کربلا جلسه روحانیون و مداحان کربلا جلسه روحانیون و مداحان کربلا جلسه روحانیون و مداحان کربلا جلسه روحانیون و مداحان کربلا

جلسه روحانیون و مداحان کربلا

جلسه روحانیون و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات از سوی بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی هتل الجوهره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، جلسه روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات از سوي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي هتل الجوهره برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بهجتي (بازقندي) نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در اين جلسه به بيان برخي بايدها و نبايدها در خصوص مسائل زيارتي پرداخت و از روحانيون و مداحان خواست به اين مطالبي كه به عنوان سياست‌هاي ابلاغي بعثه مقام معظم رهبري مطرح مي‌شود، جامعه عمل بپوشانند.
وي رعايت مسائل اخلاقي را در كاروان‌ها بسيار مهم برشمرد و خطاب به روحانيون و مداحان كاروان‌ها، تصريح كرد: شما عزيزان به عنوان مسؤولان فرهنگي كاروان شناخته مي‌شويد، از اين‌رو تمامي فعاليت‌ها و رفتار شما زير ذره بين نگاه زايران است، بنابراين تمام دقت خود را داشته باشيد تا به اشتباه حركتي را انجام ندهيد.
حجت‌الاسلام والمسلمين بهجتي، ارتباط درست و اخلاق حسنه را از موضوعات مهم در هر سفر خواند و سفر به عتبات عاليات را از جايگاه مهمي برشمرد و از مسؤولان فرهنگي كاروان‌ها خواست نگاه مثبتي به اين سفر معنوي داشته باشند.
وي ادامه داد: آنچه از سوي بعثه مقام معظم رهبري به عنوان سياست‌هاي ابلاغي به شما عزيزان مطرح مي‌شود، كارهاي كارشناسي شده است و نبايد نسبت به اين موضوعات تخطي صورت بگيرد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي، زيارت حضرت اباعبدالله الحسين (عليه‌السلام) را نسبت به ساير زيارت‌ها بسيار متفاوت خواند و در ادامه به چند ويژگي اين زيارت پرداخت.  




نظرات کاربران