آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد

آئین بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در کاظمین برگزار شد

نماینده بعثه مقام مظعم رهبری در مراسم سالروز یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۷ که با حضور زایران ایرانی در کاظمین برگزار شد، با بیان اینکه مردم و رهبری از جمله ارکان اصلی انقلاب هستند، اظهار داشت: اگر کسی بخواهد در قلب‌های مردم نفوذ کند باید از جنس مردم و آشنا با دغدغه‌های آنان باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي غيور باغباني، نماينده بعثه مقام مظعم رهبري در مراسم سالروز يوم الله ۱۲ فروردين ۱۳۵۷ كه با حضور زايران ايراني در كاظمين برگزار شد، با بيان اينكه مردم و رهبري از جمله اركان اصلي انقلاب هستند، اظهار داشت: اگر كسي بخواهد در قلب‌هاي مردم نفوذ كند بايد از جنس مردم و آشنا با دغدغه‌هاي آنان باشد.
وي با بيان اينكه جايگاه و شخص مقام معظم رهبري مهمترين عنصر همبستگي نظام است، افزود: نقش رهبر انقلاب در حقيقت بيمه كردن نظام در برابر توطئه‌ها و دشمني مستكبران است.
حجت‌الاسلام غيور تصريح كرد: مردم بايد با شناخت كامل و صحيح جايگاه رهبري را بيش از پيش جدي گرفته و با پيروي از آن خود را در مسير سعادت و عزت قرار دهند.
وي با اشاره به اهميت مشخص شدن خط و مش انسان‌ها در مسائل سياسي و ديني، خط و مش انسان‌ها را يكي از مهمترين و ضروري‌ترين عوامل رسيدن به سعادت و كمال دانست.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با بيان اينكه خانواده شهدا در حقيقت صاحبان انقلاب و نظام هستند گفت: اين انقلاب و نظام به واسطه خون شهدا، وجود مقام معظم رهبري و پيروي ملت از ولايت به وجود آمده و به هيچ وجه از بين نمي‌رود.




نظرات کاربران