چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است

چادر ارثیه معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها است

کارشناس مسئول امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با تأکید بر تقدس چادر برای بانوان گفت: چادر ارثیه حضرت زهراست و باید محترم باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين عسكري در گردهمايي دختران دانش آموز در كربلاي معلي با بيان اينكه خانه خدا به دليل احترامي كه دارد با چادر پوشانده شده است، اظهار داشت: براي تعويض چادر خانه خدا ابتداي چادر جديد را روي چادر قبلي مي كشيدند و سپس چادر قبلي را از آن جمع مي كردند كه هرچشمي نگاهش به اين ديوار هاي خانه خدا نيافتد چون خانه خدا محترم بود.
وي افزود: زن نيز در نگاه مسلمانان از احترام و جايگاه خاصي برخوردار است كه بايد با چادر پوشيده شود و هر چشمي نتواند به آن نظر كند.
كارشناس مسئول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا صدف وجودي نيز را نيازمند پوششي مناسب و در خور شان او عنوان كرد و گفت: پوشش هاي حداقلي براي زنان وجود دارد ولي نمي تواند به اندازه چادر به عنوان حجاب برتر اين گوهر خلقت را در خود نگاه دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمين عسكري تقدس قايل شدن براي اين صدف گرانبهاي زن را خواستار شد و افزود: همه ما بايد در كربلاي معلي به دنبال الگو گرفتن از حاضران در قيام اباعبدالله هستيم و شما دختران ايران اسلامي بايد سوغات معنوي خود را بهره مندي از الگوي تربيتي حضرت زينب و حضرت زهرا قرار دهيد.
در پايان اين مراسم يك هديه معنوي به دختران دبيرستاني حاضر در اين گردهمايي اهدا شد.
همچنين در اين گردهمايي حجت‌الاسلام حميد درخشان با بيان روايتي از واقعه عاشورا و خرابه شام به بيان برخي از زواياي شخصيتي آن حضرت پرداخت و در ادامه حاج حسن حيدر زاده روضه خواني كرد.




نظرات کاربران