دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر

دیدار خانواده شهید برونسی با نماینده بعثهِ در نجف + تصاویر

دیدار خانواده شهدای جنگ تحمیلی به ویژه خانواده شهیدبرونسی و جانبازان انقلاب اسلامی با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در در هتل ام القری نجف اشرف دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت الاسلام والمسلمين احساني ضمن خيرمقدم با استناد به رواياتي از معصومين تصريح كرد: ثواب زيارت اميرالمومنين(ع) برابر حج و عمره مقبول شده است.
وي افزود: گام برداشتن در راه شهدا با حفظ ارزشهاي اسلامي ميسر است، شهدا با خداي خود معامله كردند و از جان خود گذشتند و رهرو واقعي امام حسين(ع) شدند.
بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف اولويت شهدا را عنوان كرد و افزود: هركس اينگونه باشد در دنيا و آخرت عاقبت به خير خواهد شد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف با بيان سختي ها و مشكلات جانبازان و با قدرداني نسبت به همراهي خانواده ها به ويژه همسران جانبازان، تحمل اين مشكلات را مستوجب اجر و ثواب بسيار دانست.
دراين ديدارحجت الاسلام غزالي كارشناس فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف نيز از خانواده هاي شاهد و ايثارگر تقدير كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران