رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب آن بیست و سه نفر

پنجمین پاسداشت ادبیّات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای بر کتاب «آن بیست‌و‌سه نفر» دهم اردیبهشت ماه در شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه اي، اين مراسم همزمان با دهمين سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان كرمان و به همت مؤسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي با حضور پيشكسوتان عرصه ايثار و شهادت استان كرمان، نويسندگان و فعالان حوزه ادبيّات مقاومت و مسئولان و شخصيت‌هاي استاني و كشوري در روز پنجشنبه دهم ارديبهشت ماه از ساعت ۱۶ در حسينيه ثارالله شهر كرمان برگزار مي‌شود.
در اين مراسم علاوه بر تقدير از بيست‌و‌سه نوجواني كه در دهم ارديبهشت سال ۶۱ به اسارت رژيم بعث درآمدند، نمايشگاهي از تصاوير و بيانات رهبر معظم انقلاب در سفر به كرمان برگزار مي‌شود.
كتاب «آن بيست‌و‌سه نفر» خاطرات خودنوشت آقاي احمد يوسف‌زاده از دوران اسارت ۱۹ نوجوان كرماني و ۴ نوجوان ديگر است كه در عمليات آزادسازي خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت در مي‌آيند. نويسنده در اين كتاب شرح هشت ماه ابتدايي اسارت و اتفاقاتي كه براي اين گروه بيست‌و‌سه نفره افتاده از جمله ملاقات با صدام در كاخ رياست جمهوري عراق را روايت كرده است.
گفتني است پيش از اين موسسه پژوهشي فرهنگي انقلاب اسلامي در همايش‌هاي جداگانه‌اي به ترتيب از كتاب‌هاي «نورالدين پسر ايران»، «پايي كه جا ماند»، «لشكر خوبان» و «من زنده‌ام» تقدير نموده و يادداشت‌ها و تقريظ‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي را رونمايي كرده بود.


| شناسه مطلب: 52635




رهبر انقلاب



نظرات کاربران