مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند

مسلمانان کانادا نحوه واکنش به اسلام‌هراسی را می‌آموزند

کارگاه آموزشی نحوه برخورد با اسلام‌هراسی و جرائم ناشی از نفرت برای مسلمانان کانادایی در شهر «ویندزور» این کشور برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، به نقل از پايگاه خبري «CBC» كانادا، محمد نور از مسئولان انجمن اسلامي ويندزور مي‌گويد: ويندزور شهر بسيار خوبي است اما كساني هم هستند كه عقايدي نادرست نسبت به اسلام دارند به ويژه در مورد بانوان مسلماني كه محجبه هستند.
وي افزود: ما مي‌خواهيم به مردم آموزش دهيم كه به اين مشكلات چگونه عكس‌العمل نشان دهند و خويشتن‌داري كنند و با عملكرد خود با تصورات غلطي كه اسلام‌ستيزان اشاعه مي‌دهند مبارزه كنند.
اين برنامه آموزشي از سوي انجمن اسلامي شهر ويندزور و انجمن دانشجويان مسلمان دانشگاه ويندزور ديروز، ۵ ارديبهشت، در محل اين دانشگاه برگزار شد.
اين برنامه در پاسخ به افزايش بي‌سابقه اسلام‌هراسي در جامعه كانادا در پي جنايات گروه تروريستي داعش، برگزار شد.
به گزارش جمعيت مقابله با اسلام‌هراسي كبك در كانادا بيش از ۱۲۳ مورد حملات اسلام‌ستيزانه در اين منطقه از زمان حادثه شارلي ابدو در پاريس تاكنون رخ داده است.
بانوان مسلمان به دليل استفاده از حجاب هدف اصلي حملات اسلام‌ستيزانه هستند.
حدود ۳ درصد از جمعيت ۳۲ ميليون نفري كانادا را مسلمانان تشكيل مي‌دهند.


| شناسه مطلب: 52639




رسانه‌ها



نظرات کاربران