درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور

درخواست سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی درباره مسلمانان این کشور

سازمان دیده‌بان حقوق بشر از سازمان ملل و دولت آفریقای مرکزی خواست ده‌ها مسلمان این کشور را که از سوی جنگجویان مسیحی اسیر شده و در معرض خطر قرار دارند نجات دهند.

به گزارش سرويس جهان اسلام پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه خبري «On Islam»، لوئيس ماج، پژوهشگر ديده‌بان حقوق بشر در حوزه آفريقا اعلام كرد: اسير كردن شهروندان مسلمان، كشتن كودكان و به بردگي جنسي گرفتن دختران و زنان مسلمان تاكتيك‌هاي موحشي است كه از سوي نظاميان موسوم به نظاميان آنتي بالاكا عليه مسلمانان آفريقاي مركزي اعمال مي‌شود.
ماج افزود: نيروهاي حافظ صلح سازمان ملل و مقامات دولتي آفريقاي مركزي تاكنون اقدامات مؤثري را در آزادسازي يك گروه مسلمانان انجام داده‌اند اما بايد ديگر گروه‌ها نيز آزاد و عاملان اين جنايات دستگير شوند.
مسلمانان آفريقاي مركزي از اواخر سال 2013 ميلادي از سوي نظاميان مسيحي آنتي‌بالاكا هدف كشتار قرار گرفته‌اند.
بنابر گزارش‌هاي سازمان ملل، اين نظاميان با حمله به خانه‌هاي مسلمانان، ساكنان آن‌ را مي‌كشند و يا به اسارت مي‌گيرند و اموال آنان را غصب مي‌كنند.
علاوه بر كشتار، آدم‌ربايي، شكنجه، دستگيري و حبس خودسرانه، تحقيقات سازمان ملل از جنايت تجاوز جنسي عليه مسلمانان آفريقاي مركزي نيز خبر مي‌دهد.
بسياري از مسلمانان نيز براي فرار از مرگ به شهرهاي غربي فرار كرده‌اند اما به دام نظاميان افتاده و در شرايط اسفناكي به سر مي‌برند.


| شناسه مطلب: 52643




رسانه‌ها



نظرات کاربران