رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد

رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی مناقصه برگزار کرد

سازمان غیردولتی «صلح اکنون» اعلام کرد: رژیم صهیونیستی روز دوشنبه برای ساخت ۷۷ واحد مسکونی جدید در شهرک‌های یهودی نشین در شرق بیت المقدس مناقصه برگزار کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سازمان غيردولتي «صلح اكنون» اعلام كرد: رژيم صهيونيستي امروز دوشنبه براي ساخت ۷۷ واحد مسكوني جديد در شهرك‌هاي يهودي نشين در شرق بيت المقدس مناقصه برگزار كرد.
بنا بر اعلام اين سازمان غيردولتي اسرائيلي، از انتخابات ۱۷ مارس كه بنيامين نتانياهو، نخست وزير راستگراي كنوني در آن پيروز شد، اين نخستين بار است كه برگزاري مناقصه هايي از اين دست اعلام مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فرانسه از بيت المقدس، نتانياهو در مبارزات انتخاباتي خود، اعلام كرد مخالف طرح تاسيس كشور مستقل فلسطين است و در مورد ادامه شهرك سازي‌ها از جمله در شرق بيت المقدس مصمم است. فلسطيني‌ها قصد دارند بخش شرقي بيت المقدس را به عنوان پايتخت كشور خود در نظر بگيرند.
اين اظهارات نتانياهو در طول مبارزات انتخاباتي، به چالش طلبيدن جامعه بين الملل و بزرگترين متحد آن يعني آمريكا به شمار مي‌رود.
جامعه بين الملل ساخت شهرك‌هاي يهودي نشين را در مناطق اشغالي، يعني مناطقي كه از سال ۱۹۶۷ به اشغال اسرائيل درآمده است، غيرقانوني مي‌داند. با وجود اين، نتانياهو با دنباله روي از پيشينيان خود، اين اقدام را بي وقفه ادامه داده است.


| شناسه مطلب: 52663




فلسطين



نظرات کاربران