حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌ حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌ حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌ حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌ حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌ حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌ حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌

حمله تروریستی به اتوبوس زایران شیعه در پاکستان‌‌

حمله تروریستی روز دوشنبه گروهی از افراد مسلح ناشناس به اتوبوس حامل زایران شیعه در جنوب غربی پاکستان که به سمت مرز ایران در حرکت بود، موجب شهادت دست کم دو نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر از آنان شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا، اين حمله تروريستي قبل از ظهر روز دوشنبه در نزديكي شهر كويته مركز ايالت بلوچستان پاكستان رخ داد. اتوبوس ياد شده به سمت منطقه مرزي تفتان و به مقصد شهرهاي زيارتي ايران درحال حركت بود كه مورد حمله مسلحانه گروهي از افراد ناشناس قرار گرفت.
افراد مهاجم پس از تيراندازي به سمت اتوبوس، به سرعت از محل متواري شدند.
تا كنون هيچ شخص يا گروهي مسووليت اين حمله را برعهده نگرفته است.
در خرداد ماه سال گذشته نيز حمله تروريست‌ها به اتوبوس حامل زائران شيعه پاكستان در منطقه تفتان كه درحال بازگشت از ايران بودند، موجب شهادت ۳۰ نفر از آنان شد.
كاروان‌هاي زائران شيعي در مسير كويته (مركز ايالت بلوچستان) به منطقه مرزي مشترك پاكستان با ايران (پايانه ميرجاوه) همواره از سوي تروريست‌هاي وابسته به گروه‌هاي افراطي و غيرقانوني لشكر جهنگوي، جيش الاسلام و طالبان مورد هدف قرار مي‌گيرند.


| شناسه مطلب: 52664




رسانه‌ها



نظرات کاربران