جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا

جلسه هفتگی کارکنان بعثه‌ رهبری در کربلا

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، روح مبعث را امری پویا خواند و اظهار داشت: بعثت، رسالت، عاشورا و انتظار در یک مسیر قرار دارند و مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در جلسه هماهنگي و تواصي هفتگي پرسنل بعثه مقام معظم رهبري، با تبريك سالروز مبعث نبي مكرم اسلام(ص) اظهار داشت: بعثت پيامبر(ص) دربهاي آسمان را بر روي زمينيان گشود و ارتباط اين عالم با عالم بالا را به صورت كامل برقرار كرد.
وي با اشاره به تاريخچه بعثت و اهداف آن گفت: بعثت يك نهضت الهي براي بشريت بود تا آنها را از ظلمت به سوي نور رهسپار كند.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني آموزش، پرورش حكمت و ارتباط با كتاب الهي را از آثار بعثت خواند و افزود: پيامبر مبعوث شد تا مكارم اخلاقي و سجاياي انساني را در جامعه بشري رونق دهد و آنها را از رذايل اخلاقي دور سازد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق روح مبعث را امري پويا خواند و اظهار داشت: بعثت، رسالت، عاشورا و انتظار در يك مسير قرار دارند و مكمل يكديگر هستند.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني عاشورا را فلسفه جلوگيري از انحراف بعثت و رسالت خواند و افزود: قيام امام حسين(ع) براي جلوگيري از انحراف بشريت از مسير بعثت و رسالت بود.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق در بخش ديگري از سخنان خود بر لزوم رعايت اخلاق حسنه و برخورد كريمانه با زائران تأكيد كرد و گفت: رفتار ما بايد ارباب رجوع را از نظر معنوي و آداب انساني و اسلامي تحت تأثير قرار دهد و اين مسئله در راستاي بعثت نبي مكرم اسلام است.
بنابراين گزارش در اين جلسه حاضرين هر كدام به بيان نقظه نظرات و پيشنهادات خود پرداخته و براي بهتر شدن برنامه هاي فرهنگي تبادل نظر كردند.




نظرات کاربران