ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌ ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌ ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌ ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌ ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌ ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌ ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌

ایجاد تغییرات جدیدی در پرواز عمره‌گزاران در فرودگاه جده‌‌

مدیر اداره حج و عمره فرودگاه بین المللی عبدالعزیز جده از انتقال پروازهای عمره گزاران به مجتمع سالن‌های حج این فرودگاه از روز سه شنبه این هفته خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، خالد الحربي اعلام كرد: تمام شركت‌هاي هواپيمايي نقل عمره گزاران، عمره گزاران را از از فردا سه شنبه از مجتمع سالن‌هاي حج جابجا خواهند كرد.
مدير اداره حج و عمره فرودگاه جده پيش بيني كرد: تعداد پروازهاي عمره در اين فرودگاه در خلال برهه آينده به ۱۵ هزار پرواز رفت و برگشت برسد.
وي افزود: تمام سالن‌ها براي استقبال و پذيرش عمره گزاران باز شده است و بخش‌هاي دولتي تا اواسط ماه رمضان، در راستاي خدمت به عمره گزاران و تسريع در اتمام تدابير و تشريفات مربوط به آنها تلاش خواهند كرد.
اواسط ماه رمضان تمام سالن‌هاي مجتمع حج كه ۱۴ سالن است به سالن‌هاي خروج عمره گزاران از بيست و دوم همان ماه (رمضان) تبديل خواهد شد و سالن‌هاي شمالي و جنوبي هم به استقبال و پذيرش عمره گزاراني كه وارد مي‌شوند، خواهند پرداخت.
از سوي ديگر، احمد عبدالله سمباوه رئيس اتحاديه اتوبوس داران با اذعان به نقص و كمبود در سامانه نقل حجاج و عمره گزاران از تلاش براي رفع آن خبر داد.
معاون امور حج وزارت حج عربستان و رئيس كميته اجرايي مسئول آماده كردن سيستم جديد براي نقل حجاج اخيرا نشستي را با حضور طرف‌هاي ذيربط برگزار كرد كه طي اين نشست، ساماندهي نقل عمره گزاران در قالب يك سيستم جديد مورد بررسي قرار گرفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران