کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران

کاهش بار ترافیکی زایران عتبات با اجرای ۲ طرح خدماتی در مهران

طرح بزرگ در مهران برای کاهش بار ترافیکی زایران عتبات عالیات بویژه در ایام اربعین حسینی اجرا می‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، فرماندار شهرستان مرزي مهران گفت: ۴۲ ميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين پروژه‌ها اختصاص يافته است.
مراد ناصري با بيان اينكه اين ۲ طرح شامل فاز دوم پل زاير در شهر مهران و همچنين ميدان ورودي به پايانه و گمرك بين المللي مرز مهران است افزود: عمليات اجرايي پل دوم زاير اوايل زمستان سال گذشته آغاز و اكنون از پيشرفت قابل قبولي برخوردار است.
ناصري با اشاره به اينكه پارسال در ايام اربعين حسيني پل فعلي زاير جوابگوي ترددها نبود و موجب ترافيك سنگين در خروجي شهر شده بود گفت: براي ساخت پل دوم به طول ۱۰۰ متر و با ۳ دهنه ۲۲ ميليارد ريال اعتبار اختصاص داده شده است.
فرماندار شهرستان مهران طرح مهم ديگر براي رفع گره‌هاي ترافيكي در مسير تردد زايران در ايام خاص را احداث ميدان ورودي به پايانه مرزي مهران اعلام كرد و گفت: يكي ديگر از نقاطي كه در ايام اربعين و ديگر ايام با ترافيك سنگين خودروهاي حامل كالا و اتوبوس‌هاي زوار برخوردار است ورودي پايانه مرزي است.
شهرستان مرزي مهران در ۸۵ كيلومتري جنوب غرب ايلام از كانون‌هاي مهم ورود و خروج كالا و تردد مسافر و زوار در كشور بشمار مي‌رود.


| شناسه مطلب: 53037




كربلا عتبات



نظرات کاربران