آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان

آغاز ارائه خدمات پزشکی درمانی به زایران کربلای حسینی در نیمه شعبان

سرپرست تیم پزشکی گروه عتبه برای خدمات رسانی در نیمه شعبان با اعلام آغاز ارائه خدمات از سوی تیم پزشکی در کربلای معلی، گفت: به درخواست تولیت امام حسین (ع) و حضور زایران بسیار در حرم سید الشهدا(ع) و حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) خدمات پزشکی و درمانی به زایران از سوی پزشکان عمومی و متخصص به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، مهندس دهدست در خصوص ارائه خدمات بهداشتي و درماني پزشكان و پرستاران گروه عتبه در نيمه شعبان امسال اظهار داشت: طبق معمول سال هاي گذشته چادر خدمات رساني تيم پزشكي عتبه در باب القبله داير شده و به زايران حسيني خدمات بهداشتي – درماني ارائه مي دهد.
وي به حضور ۲۰ پزشك و پرستار با تخصص هاي مختلف در چادر عتبه اشاره كرد و افزود: گروه پزشكي ويژه عتبه براي خدمات رساني در نيمه شعبان از ۲۰ پزشك با تخصص هايي چون جراح عمومي، متخصص قلب، زنان، ارتوپد، بيهوشي، داخلي، طب اورژانس و پرستار تشكيل شده است و فعاليت خود را از امروز آغاز كردند و تا پايان روز پنجشنبه مشغول به خدمات رساني خواهند بود.
سرپرست تيم پزشكي گروه عتبه براي خدمات رساني در نيمه شعبان با تشريح خدمات قابل ارائه در چادر پزشكي عتبه تصريح كرد: در اين چادر خدمات ويزيت، درمان سرپايي، مايع درماني(سرم تراپي)،احياء و خدمات اورژانسي به زايران حسيني ارائه مي شود.
به گفته وي با توجه به اينكه زايران بسياري به مناسبت نيمه شعبان مسير نجف تا كربلا را با پاي پياده طي مي كنند، تيم پزشكي گروه عتبه علاوه بر خدمات رساني به مراجعان به چادر؛ به زايران پياده رو نيز خدمات درماني لازم را ارائه مي كنند.
دهدست با اشاره به فعاليت شبانه روزي پزشكان و پرستاران در چادر برپا شده در بين الحرمين يادآور شد: به درخواست توليت حرم امام حسين (ع) و حضور زايران بسيار در حرم سيد الشهدا(ع) و حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) خدمات پزشكي و درماني به زايران از سوي پزشكان عمومي و متخصص به صورت ۲۴ ساعته ارائه مي شود.
وي ادامه داد: اين پزشكان از بهترين متخصصان در كشورمان هستند كه در سال گذشته نيز با حضور در بيمارستان هاي عراق جراحي هاي متعدي را انجام و جان بسياري از بيماران را از مرگ حتمي نجات دادند.
سرپرست تيم پزشكي گروه عتبه با اعلام اينكه تمامي پزشكان حاضر در چادر عتبه داوطلب هلال احمر هستند و تمامي خدمات درماني را به صورت داوطلبانه ارائه مي دهند، اذعان كرد: تمامي خدمات ارائه شده در اين چادر اعم از ويزيت، مشاوره، پانسمان، سرم تراپي و ارائه دارو به زايران حسيني كاملا رايگان است.




نظرات کاربران