راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد

راهپیمایی عاشقان ولایت در قم برگزار شد

معاون روابط عمومی سپاه قم گفت: جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با راهپیمایی از حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران، حمایت خود را از ولایت اعلام کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج‌، افشين گودرزي از پياده‌روي نيروهاي مسلح همراه با جمعي از مردم ولايت‌مدار در مسير حرم حضرت معصومه (س) تا جمكران خبر داد و بيان كرد: اين پياده‌روي كه با عنوان پياده روي عاشقان ولايت نام دارد هرسال در گراميداشت ميلاد حضرت وليعصر (عج) برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به حاشيه‌هاي معنوي اين پياده‌روي بيان كرد: ذكر صلوات در مسير حركت به سمت مسجد مقدس جمكران و ابراز ارادت به ساحت امام زمان (عج) با مولودي خواني از جمله برنامه‌هاي معنوي بود كه در حاشيه اين پياده‌روي صورت گرفت.
معاون روابط عمومي سپاه قم، زمان شروع اين برنامه را ۹ صبح ذكر كرد و گفت: عاشقان حضرت مهدي (عج) در مسجد اعظم تجمع كرده و پس از شنيدن سخنراني حجت‌الاسلام اكبري نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران به سمت مسجد مقدس جمكران حركت كردند.
وي با اشاره به بخشي از سخنان نماينده ولي فقيه در اين تجمع بيان كرد: دفاع از حريم ولايت و ملت از جمله وظايف پاسداران است و پاسداران مي‌توانند با دفاع از حريم ولايت شرايط را براي ظهور حضرت مهدي (عج) فراهم كنند.
معاون روابط عمومي سپاه استان قم ادامه داد: عاشقان ولايت با شركت در اين راهپيمايي حمايت خود را از حضرت ولي عصر و رهبر معظم انقلاب به عنوان نايب ايشان اعلام كردند.
وي با تاكيد براينكه مديريت اين راهپيمايي با سپاه علي‌بن ابيطالب بود، گفت: ديگر نيروهاي مسلح مانند ارتش، نيروي انتظامي و بسيج نيز در برگزاري اين راهپيمايي با سپاه مشاركت داشتند.
گودرزي با اشاره به حضور مسئولان حاضر در اين راهپيمايي خاطرنشان كرد: سردار مهدوي‌نژاد به همراه فرماندهان نواحي مقاومت و برخي ديگر از مسئولان نيروهاي مسلح در اين راهپيمايي حضور داشتند.




نظرات کاربران