برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا

برنامه‌های حرم عباسی در نیمه شعبان در کربلا

در آستانه نیمه شعبان، خجسته زاد روز منجی عالم بشریت امام زمان ارواحنا فداه و نظر به خیل عظیم زائران کربلای معلی در این شب میمون و مبارک، آستان مقدس عباسی اقدام به پیش بینی طرحی امنیتی و خدماتی به منظور تامین خدمات مورد نیاز زائران حرمین مطهر کرده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج،‌در بخش امنيتي قسمت حراست حرم مطهر هماهنگ با حراست بين الحرمين و حراست آستان مقدس حسيني اقدام به بازرسي بدني زائران، كنترل و مراقبت فضاهاي پيراموني حرم مطهر و اسكن اشياء ورودي به محدوده منع آمد و شد مي‌نمايد.
در بخش خدماتي نيز بخشهاي مختلف حرم مطهر متناسب با نوع فعاليت خود و با بهره گيري از نيروهاي داوطلب اقدام به خدمت رساني به زائران خواهند كرد.
از جمله اين خدمات مي‌توان به تسهيل عبور و مرور زائران به داخل و خارج حرم مطهر، تامين مستمر نظافت حرم مطهر و فضاهاي پيراموني آن، قرار دادن تاجهاي گل و تزئين فضاهاي حرم مطهر اشاره كرد.
به اين مناسبت تعداد زيادي كتاب دعا و زيارت به كتابهاي موجود در حرم مطهر افزوده شده تا زائران در دسترسي به كتب فوق الذكر با مشكل مواجه نگردند.
از ديگر خدمات پيش بيني شده براي ارائه به زائران مي‌توان به تامين ۲۰۰ دستگاه انواع خودرو براي اياب و ذهاب از حرم مطهر به نقاط منع آمد و شد وبالعكس، افزايش ظرفيت پذيرش كفشداري‌ها و امانات و همچنين تامين يخ و آب مورد نياز زائران و موكبها در كنار ميزباني بخش مضيف (رستوران) حرم مطهر از زائران اشاره كرد.




نظرات کاربران